Ulubieńcy sierpnia

czwartek, 17 września 2015 1 komentarz

Dzisiaj post o ulubieńcach miesiąca sierpnia, będzie o soli do kąpieli, żelu pod prysznic, olejku do ciała i szczotce czyszczącej.



Bebeauty Body Expertiv Spa, ujędrniająca sól do kąpieli -  Lotos to połączenie naturalnych kryształów soli z cennym ekstraktem z lotosu. Sól o przyjemnym, witalizującym zapachu ujędrni oraz wygładzi skórę.



Oleje jojoba z masłem shea z firmy Wellness & Beauty, o nim nie będę dużo pisać, ponieważ była opinia w poprzedniej notce musicie poszukać ; )




Oceania - żel pod prysznic. Żel oparty jest na delikatnych środkach myjących. Formuła żelu dodatkowo wzbogacona została w ekstrakt z algi i soli morskiej. Algi mają właściwości pielęgnujące, odżywcze i zmiękczające skórę nadając jej miękkość i gładkość.
 


Rolka czyszcząca do ubrań. Moje wybawienie do ciemnych ubrań, ponieważ mój pies bardzo lnieje i wychodzą mu kłaczki więc gdy tylko założę coś czarnego lub ciemnego to zaraz przyczepiają się do mnie jego włoski i wtedy rolka idzie w ruch. Ma ona 21 arkuszy, które z łatwością się odrywają i przeklejają się na nie włoski. Jestem bardzo zadowolona z niej, tani zakup a jak cieszy.

Nie mogę uwierzyć, że to już połowa września jak ten czas szybko leci, niedawno był maj, lipiec, a teraz już wrzesień i jesienna pogoda, ehh nie lubię tej pory roku.


Komentarze

  1. Olejek znam i bardzo lubię, tylko posiadam tą drugą wersję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !