Wrzosowo

poniedziałek, 7 września 2015 15 komentarzy

Jak co roku we wrześniu jest szał na piękne fioletowe lub zielone wrzosy. Ja w zeszłym roku miałam fioletowego i w tym też się zdecydowałam na taki kolor. Wczoraj szukałam malutkiego i intensywnie fioletowego wrzosika i znalazłam w Bricomarche za 1.75 zł cena aż mnie zdziwiła, ponieważ jak patrzyłam w kwiaciarniach to były od 5 do 14 zł. Dokupiłam dzisiaj do niego białą osłonkę i wrzos już stoi na moim biurku.







Uwielbiam mieć jakiś mały akcent zieleni na biurku. Nie mogę się doczekać aż będę mieszkać na swoim, chyba cały dom będę miała w kwiatach i różnych dekoracjach.





A czy wy też macie wrzosy u siebie lub jakieś kwiaty ? Lubicie takie ozdoby do domu ? Pozdrawiam


Komentarze

  1. Wrzos jest taaaki piękny ♥ W tamtym roku kupiłam go do pierwszego, wynajmowanego studenckiego lokum, jednak później zapomniałam o jego istnieniu i zginął śmiercią tragiczną zabity przez suszę i zapominalstwo właścicielki :( Rzadko który kwiat "wytrzymuje" ze mną długo, więc stawiam na dekoracje w postaci małych wiklinowych koszyczków czy podstaweczek, których nie trzeba podlewać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też z czasem usechł, ja nie lubię kwiatów w domu, chyba, że jakieś sztuczne roślinki które wyglądają jak żywe, ale tak to jakoś specjalnie mi się nie podobają. Jednak wrzosowa mania będzie mnie dopadać chyba co roku ; ) Pozdrawiam

      Usuń
  2. wrzosy wyglądają przepięknie, ja lubię mieć kwiaty w pokoju i kilka ich jest :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo atrakcyjna cena, a jak pięknie sie prezentuje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaraz się zacznie wrzosowe szaleństwo :p

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam właśnie, że ostatnio wszyscy mają wrzosiki i też chciałam kupić, chyba wybiorę się tam gdzie ty, bo tanio bardzo :))
    a w pokoju mam troszkę kwiatów i świeczników, które sama robiłam, czasem lubię przyozdabiać pokój, ale nie mogę się doczekać, aż urządzę własne mieszkanie :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wrzosy mają w sobie pewną magię, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrzos przypomina mi.jesien co oznacza ze smutek na twarzy sie pojawia ;)

    ewela12345.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest! Też mam w planach kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne :) Bardzo mi się podobają fioletowe wrzosy. Moja mama aktualnie jest w nich wręcz zakochana i zdobią naszą kuchnię :) Przepięknie to wygląda w białych wnętrzach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uwielbiam kwiaty i mam ich dużo w swoim domu. Twój wrzos bardzo ładny no i ta osłonka, pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wrzosy, piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam i uwielbiam! ;)
    U NAS zawsze jest jakiś kwiatek, świece...
    Niby nic a tak jakoś inaczej ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us