Wyzwanie fotograficzne

środa, 9 września 2015 13 komentarzy


Na blogu u jestrudo.pl pojawiło się kolejne wyzwanie fotograficzne tym razem jesienne. Postanowiłam, że i ja wezmę w nim udział i będę się przy tym świetnie bawić tym co lubię czyli zdjęciami.

Na czym polega wyzwanie ?
Przez najbliższe 30 dni robicie zdjęcia na podany temat. ( lista tematów na dole ) Nad niektórymi tematami na prawdę warto się zastanowić jak mają wyglądać na zrobionym przez nas zdjęciu.



Kto może wziąć udział ?
Wszyscy którzy są zainteresowani wyzwaniem, ten kto chce doskonalić swoje umiejętności w fotografowaniu. Są dwie wersję, jednak dla początkujących, druga natomiast dla odważnych. Ja, ponieważ biorę udział po raz pierwszy wybrałam wersję dla początkujących.

Gdzie publikować zdjęcia ? 
Zdjęcia można publikować na instagramie, facebook'u, blogu lub gdzie tylko chcecie. Należy tylko dodać hashtag #jesienzjestrudo i oznaczyć #jestrudo na zdjęciu. (Instagram )

Wyzwanie trwa do 06.11.2015 r. macie zatem 2 miesiące na wzbogacenie swoich umiejętności fotograficznych. 
Ja robię zdjęcia już od poniedziałku, po zakończeniu wyzwania dodam PODSUMOWANIE i wtedy będziecie mogli zobaczyć jak wyglądało u mnie 30 dni na zdjęciach. 

Możecie wejść ównież na bloga JESTRUDO.PL i poczytać u Natalii nie co więcej o jej poprzednich
wyzwaniach fotograficznych.

POZDRAWIAM ! 




Komentarze

  1. w tematycznych fotografiach to dobra raczej nie jestem :( ale super pomysł! i życze powodzenia innym którzy sie podejmuja!
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkąd dostałam pierwszy aparat zaczęłam uczyc się robić zdjęc, potem kupowałam kolejne lepsze aż teraz mam lustrzankę i bardzo dobrze mi się z nia pracuję. Lubię takie wyzwania ; ) każdy może pokazać swoje zdolność ;p

      Usuń
  2. Przyznam, że nie czytam bloga, o którym wspomniałaś w poście, więc i o tego typu wyzwaniach nie miałam pojęcia, ale... Kurcze, kusi mnie żeby wziąć udział! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na co czekasz ? Bierz udział ; ))

      Usuń
  3. Podoba mi się to wyzwanie, ciekawa jestem efektów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne wyzwanie :)
    Wszystkim życze powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym się cieszyła jakby mi się wywijały :D Wolę się z lekko falowanych włosach, jakies takie żywsze są :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kochana przepraszam,że znów Cię o to proszę,ale były źle podlinkowane rzeczy,dlatego jeżeli znajdziesz trochę czasu,to bardzo proszę Cię o poklikanie w linki. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/lista-zyczen-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł! ;*
    Powodzenia kochana!


    www.konieczkoo.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z tym wyzwaniem !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !