Czas powrotu

sobota, 24 października 2015 Brak komentarzy

Tak bardzo chce do was wrócić, do tego co lubiłam robić przez ostatnie miesiące. Czas wieli to naprawić. Mam nadzieje, ze uda mi się nadrobić wszystkie zaległości na blogach : )
U mnie dzieje się ostatnio bardzo dużo. Zaczynając od tego, ze pracuję w innym miejscu niż poprzednio a kończąc na tym, ze mieszkam sama z narzeczonym w naszym pierwszym wspólnym mieszkaniu : )




Trochę się u mnie pozmienialo ale kiedyś trzeba stanąć na wlasnych nogach i spróbować czegoś nowego.
Ostatnio gdy miałam chwile czasu zaplanowała dla was kilka swieżynek : ) teraz będę na spokojnie dodawać nowe posty : p
Czekajcie na nowości a będzie ich sporo !!!


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us