Haul zakupowy # październik

piątek, 30 października 2015 2 komentarze

Pogoda za oknem jest w kratke, raz deszcz, raz piękne słońce, jeszcze w inni dzień wysoka temperatura. Ale to jednak juz październik i trzeba się coraz cieplej ubierać. Dlatego musialam przejrzeć swoja szafę i uzupełnić braki.

Zależało mi na kupnie sweterkow ciepłych oraz plaszczyka. I co ?? Udało mi się wszystko kupić za jednym zamachem aż sama się dziwilam ze chociaż raz kupilam to co chciałam :)




Sweterek z Pepco, cieplutki z łatami na łokciach.



Ten jasny sweter trochę grubszy kupiła m w sh za 18 zł. Dodatkowo ma zamek przy ramieniu.





Kardigan czarny kupiony także w sh za jedyne 8 zł.



I ostatnim łupem jest płaszczyk szary. Można go nosić na elegancko lub bardziej na luzie. Bardzo mi się spodobał wiec musialam kupić :)) . Sklep u mnie w miescie, cena 167 zł.

Jak wam się podobają moje nowości październikowe ?;))


Komentarze

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us