Podkład z WIBO - recenzja

wtorek, 27 października 2015 5 komentarzy

Długo wyczekiwana przez was notka na temat podkładu z firmy Wibo właśnie ujrzała światło dzienne.

Co pisze producent ?
Podkład do twarzy zapewnia silne i skuteczne działanie przeciwzmarszczkowe. Bogata i kremowa konsystencja nadaje skórze gladkosci, odprężenia i promiennego blasku. Formula bogata w dobroczynne działanie brzoskwini owych olejków oraz wyciągu z moreli. Dzięki zawartości silikonow fluid bardzo dobrze się rozprowadza maskujące wszelkie niedoskonałości cery.




Działanie ?
Wysoki stopień krycia niedoskonałości, ujedrnienie, nawilzenie i odprężenie skóry.



Moje zdanie ?
Stosuje podkład od 5 tygodni. Dobrze się rozprowadza kryje niedoskonałości na twarzy do 8 godzin. Skóra nie jest po nim wysuszona wręcz przeciwnie jest nawilzona a co za tym idzie ? Nie zatykaja się pory i skora cały czas '' oddycha''.
Mija ocena : BARDZO DOBRY ! Polecam ten podkład z chęcią jak mi się skoczył to kupiec następny flakonik.

Podkład WIBO Royal Skin by Paulina Krupińska, Rossmann 19,99 zł.





Komentarze

  1. Jak dotąd nie stosowałam żadnego podkładu marki Wibo. Zawsze uważałam, że są zbyt delikatnie kryjące, mimo że ich nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A skóra się po nim świeci, czy daje radę przez cały dzień? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie świeci się, jak dla mnie daje radę ; )

      Usuń
  3. No super recenzja, serio. Tyyyyyyyyyle sie dowiedzialam, ze pekne z nadmiaru informacji.
    To tak na serio? Co, nie chcieli zaplacic pewnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak Ci za mało wiadomości to poszukaj sobie w internecie ; )

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us