To już miesiąc

sobota, 10 października 2015 4 komentarze
Dokładnie miesiąc temu 10.09.2015r. stałam się najszczęśliwszą kobietą na ziemi. Mój ukochany postanowił mi się oświadczyć, pamiętam ten dzień jakby to było wczoraj ; ) Nadal nie mogę zapomnieć całego przebiegu tych zaręczyn i pewnie nigdy nie zapomnę tej najpiękniejszej chwili w moim życiu.









Jaka była moja odpowiedź? Oczywiście TAK i w taki oto sposób zostałam narzeczoną ; ) Nie mogę się napatrzeć na mój piękny pierścionek, jest taki jaki sobie wymarzyłam ; )

A jak przebiegły wasze zaręczyny ? Lub jak chcecie żeby wyglądały ? ; ) Pozdrawiam cieplutko.





Komentarze

  1. Piękny pierścionek :**
    Ja nadal czekam na Twoją recenzję podkładu WIBO..

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz cudowny pierścionek ja jeszcze mam wszystko przed sobą. :)
    Gratulacje kochana,życzę wam wytrwałości i wiele miłości. :* :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/prezent-od-choies.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !