Manicure hybrydowy

sobota, 21 listopada 2015 12 komentarzy
Od dwóch miesięcy regularnie co trzy tygodnie robię sobie u koleżanki hybrydy. Pierwszy raz gdy miała robione trochę się bałam bo już tyle się mozna naczytać w internecie, że płytka się niszczy, że paznokcie sie szybciej łamia, że ktos ma uczulenie na te lakiery i dużo innych rzeczy. Jednak ja postanowiłam, że pomimo negatywnych opinii spróbuję i przekonam się na własnej skórze.


Pierwsze moje hybrydy były w kolorze jasnego beżu z połączeniem jasnego szarego, paznokcie miała wtedy krótkie ale koleżanka nadała im ładny kształ i sobie rosły.
Odrosty zaczyna u mnie widać po dwóch tygodniach, po trzech już nie mogę na nie patrzec i koniecznie musze mieć zmianę na nowe ;p




Drugim razem wybrałam mięte z efektem syrenki na dwóch paznokciach, prezentowały się rewelacyjnie. Już widać, że są ciut dłuższe niż na poprzednim zdjęciu. Szkoda, że efekt syrenki nie jest tu aż tak dobrze zauważalny tylko widać sam biały kolor lakieru.





Za trzecim razem czyli dziś wybrałam brzoskwiniowy kolorek w połączeniu z szarością, coś podobne zestawienie jak miałam za pierwszym razem.Tu widac jakie mam już długie paznokcie i jak szybko rosną. Gdyby nie to, że zaczęłam robić hybrydy moje paznokcie teraz były by już poobgryzane i nie było by ich wgl widać. A tak mogę sie cieszyc ładnymi i zadbanymi pazurkami.







Jak wam się podoba moja metamorfoza paznokci ?? Z krótkich do długich ? A może tez robicie sobie hybrydę na swoich pazurkach ? ; ))

Pozdrawiam i zycze wam miłej soboty ; *




Komentarze

  1. To właśnie jedna z zalet hybrydy. Mnie też udało się trochę zapuścić paznokcie dzięki niej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdyby nie one to znowu bym płakała że ma takie zaniedbane paznokcie

      Usuń
    2. Moje paznokcie po hybrydzie wygladaly jak papier i strasznie sie polamaly :( dlatego od czerwca zero hybrydy

      Usuń
    3. Moje jak na razie się nie łamią, a jak ściągnę hybrydę to zaraz robię nową ; p

      Usuń
  2. Śliczne paznokcie ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile płacisz za hybrydy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie kolorów.:)
    I jakie paznokcie sliczne.<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ; * teraz dopiero jakoś wygladają

      Usuń
  5. Dłuższe pazurki zawsze prezentują się lepiej, bez względu na to czy to żel czy hybryda, można więcej osiągnąć mając długie i ładne paznokcie. Hybryda to fajna sprawa, ale jeśli ktoś nie ma kształtnej płytki, szeroką i krótką nie wygląda to już tak efektownie. Sama od już jakiegoś czasu robię sobie hybrydę ale jednak nie jest tak wytrzymała jak żel więc polecam osoba które mają twardą płytkę :). Kolorki są super dobrane kolorystycznie. Malutko płacisz za te pazurki, rzadko to się zdarza :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hybrydy najlepsza rzecz jaka wymyślono na rynku. Ja przy swojej Malej, łatwo lamiacej sie plytce dzieki hybrydom wyhodowałam piękne, długie i zadbane paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !