Trening antystresowy Bollywood

wtorek, 24 listopada 2015 3 komentarze


Kolorowy trening antystresowy to kolorowanka dla dorosłych, bardzo się cieszę z tego, że ktoś w końcu coś takiego wymyślił. Nieraz przychodziła mi ochota na pokolorowanie czegoś, ale oczywiście nic nie było pod ręką, więc musiałam zająć się czymś innym. Kolorowanki spotykałam już jakiś czas temu, ale zawsze sobie odmawiałam, jednak teraz powiedziałam, że musze sobie kupić, aby się móc odstresować od pracy i czynności codziennych i zabić nudę kiedy narzeczony jest w pracy na popołudniówce.






Będąc w moim ulubionym markecie natknęłam się na książkę Bollywood. Są tam różne wzory zaczynając od kwiatów, kółek, zawijasów, trójkątów, kwadratów, kończąc na ptakach i słoniach.
Jeśli pokolorujemy całą stronę tak jak tylko chcemy, możemy ją wyrwać, oprawić w ramkę i powiesić na ścianie jako obraz. A uwierzcie mi, że jest wiele pięknych wzorów, które jak pokoloruje to zawisną u mnie na ścianie ; p  Zakup tej kolorowanki wyniósł mnie 14,99 zł. A czy wy posiadacie u siebie takie kolorowanki antystresowe ?







Komentarze

  1. też mam ale ja kupiłam trochę drożej ;) fajna rzecz na nudę

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! Nawet nie wiedziałam, że coś takiego jest :)
    Mogłabyś mi powiedzieć gdzie coś takiego mogę kupic ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w Biedronce, ale już ich nie ma. Na pewno znajdziesz w Empiku lub w zwykłej księgarni ; )

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !