Whishlist - grudzień

piątek, 27 listopada 2015 10 komentarzy

Whishlist to lista rzeczy, które mam zamiar sobie sprezentować w grudniu. jak same dobrze zauważyłyście nastał czas na grube kurtki, szale, czapki i ciepłe buty, dlatego i ja chciałabym się zaopatrzyć w kilka takich rzeczy.





1. Buty - krótkie botki za kostkę na obcasie, przyozdobione we frędzelki, które teraz stały się bardzo modne. Zawsze gdy wybierałam kolor butów stawiałam na jasny beż, ale nie w tym przypadku. teraz skuszę się na czerń, która będzie pasowała do wszystkich stylizacji.


2. Kurtka asymetryczna -z dużym kapturem z liskiem, bardzo mi się spodobała u jednej dziewczyny na instagramie i u kilka na blogach. Kolor ? Prawie każdy nosi te kurtki w kolorze limonkowym ale jak dla mnie ten kolor jest za jasny i aż rażący fakt dziewczyny wygladają świetnie w nim ale mi jakoś nie pod pasował. Wolę bardziej kolor szary ( taki jak na zdjęciu wyżej ) lub butelkowy coś ala zgniła zieleń.

3. Koc z mikrofibry - wręcz nie wyobrażam sobie jesienno - zimowych wieczorów bez ciepłego koca i bez kubka z herbatą, dlatego też muszę kupić sobie taki kocyk, ponieważ nie mam takiego ciepłego a na pewno mi się przyda.

4. Kule świetlne Led Light Balls - ostatnio jak te kule były w Biedronce to niestety nie dostałam ich bo rozeszły się jak świeże bułeczki, dlatego jak ostatnio przeglądałam gazetkę promocyjną i zauważyłam, że będą one dostępne od 7 grudnia to zaraz wpadłam na pomysł by je kupić i upiększyć pokój ich blaskiem.

5. Latarenki -  długo zastanawiałam się nad tym czy lepszym rozwiązaniem będzie latarnia czy świece aby oświetlić i dać świąteczną atmosferę w domu. Doszłam do wniosku, że świece się wypalą i nie będzie po nich śladu a latarenka zostanie ze mną na dłużej i będzie nadawać pięknego wystroju mojemu salonowi ; )

I to koniec mojej wishlisty grudniowej, mam nadzieję, że chociaż trochę wam się spodobała lista którą stworzyłam ; ) Miłego tygodnia życzę ; *



Komentarze

  1. 1,4 super <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też szukam jakieś fajnej kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo ta podoba ; ) zobaczymy jak wyjdą mi poszukiwania

      Usuń
  3. Bardzo fajne latarenki są teraz w pepco na dziale świątecznym, a kosztują tylko 7,99 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo dawno nie była w Pepco, ale widzę, że czas wielki się wybrać ; )

      Usuń
  4. Świetna lista :) Kurtka mega mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka również mi się podoba i tak jak Ty nie jestem zwolenniczką limonkowej opcji :) Latarenki to fajny pomysł, podobnie jak cotton balls. Coś czuje, że będą o to bitwy w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się je dostać bez walki ; ))

      Usuń
  6. Śliczna kurteczka :*
    Oraz buty bardzo ładne:*
    Zapraszam:D
    http://grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us