Dawka inspiracji grudniowych

czwartek, 10 grudnia 2015 1 komentarz

Przeglądając wasze strony, zajrzałam na bloga onelittlesmile.pl i poszperałam trochę u niej, natknęłam się na post o przejrzystości bloga i co znalazłam ? Bardzo fajną stronkę z darmowymi zdjęciami. Weszłam, więc w zakładkę i poszukałam kilka ciekawych inspiracji grudniowych. Zobaczcie sami ; )






Bardzo mi się podobają takie zdjęcia, więc warto się pochwalić stronką dalej z wami ;p Możecie wchodzić i sami ściągać zdjęcia na swoje laptopy, komputery, tablety czy telefony. Ja z chęcią którąś ustawię sobie na wygaszacz ekranu na mojego Samsunga ; )
 
Strona : www.pexles.com







Komentarze

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !