Dwa w jednym !

wtorek, 22 grudnia 2015 2 komentarze
Z racji tego, że miałam kilka godzin dla siebie, wybrałam się do miasta po potrzebne rzeczy, odwiedziłam Rossmanna ale powiem wam, że pierwszy raz byłam rozczarowana, bo nie było nic ciekawego ; (( zawsze coś udało mi się kupić na promocji lub upolować jakąś nowość ale niestety nie było tak tym razem. No trudno.



Co udało mi się kupić ?

1. Ulubiony szampon do włosów z odżywką z firmy Pantene. ~ 10.99 zł
2. Kalendarz na rok 2016 ( przyda się do zapisków mojemu narzeczonemu ) ~ 12,99 zł
3. Dezodorant Dove z trawą cytrynową, wzięłam go na wypróbowanie. Może miała go któraś z Was ? ~ 14,99 zł
4. Fluid z Wibo, pisałam o nim kilka notek wcześniej. ~ 19,99 zł









A na koniec pokaże Wam moje pazurki na święta, chciałam zrobić na początku czerwień klasyczna pasująca do magii świąt, ale zdecydowałam się na coś delikatniejszego. Postawiłam na blady róż z akcentem złota. Wyszły piękne. Na święta mam już paznokcie zrobione, teraz tylko pozostało mi pomyśleć nad strojem i makijażem i jestem gotowa do świąt ; p









Komentarze

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !