Kawałek mojego mieszkania

wtorek, 15 grudnia 2015 8 komentarzy
Cześć wszyscy, ostatnio zamiast mieć dużo wolnego czasu to ja mam go coraz mniej, ale pocieszam się faktem, że już za dwa tygodnie święta i będzie można trochę zwolnić obroty i pobyć w gronie rodzinnym.

Jak same dobrze wiecie lub nie ;p od kilku miesięcy mieszkam razem ze swoim narzeczonym, wynajęliśmy mieszkanie w centrum miasta w którym mieszkamy. Z miesiąca na miesiąc staraliśmy się wyposażyć mieszkanie we wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy. Teraz po 3 miesiącach mieszkania i użytkowania mogę śmiało stwierdzić MAMY WSZYSTKO ! Oto i kilka zdjęć tego co udało nam się zakupić do naszego pierwszego wspólnego mieszkania ; ) Miłego oglądania.





















Jak wam się podoba mój wystrój mieszkania ? I jak wyglądały wasze pierwsze kąty ; )


Komentarze

  1. Bardzo ładny wystrój ;)
    Ja jeszcze nie mam nic ubranego w lampki świateczne ale w Niedziele pewnie będę coś działać i przystrajać dom. ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupiłaś biały kominek? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne mieszkanko :) macie dwa pokoje?
    Można wiedzieć gdzie kupiłaś te białe świece?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy jeden duży pokój ; ) a co do świec to kupiłam je w Tesco

      Usuń
  4. Takie pierwsze 4 kąty zawsze bardzo cieszą! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, świątecznie już u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !