Nudny wieczór w samotności

wtorek, 8 grudnia 2015 5 komentarzy
Jest taki dzień może nawet tydzień, gdzie przychodzimy do domu a tak jest pusto. Jedyne co słychać to tykanie zegarka na ścianie, buczenie lodówki i włączające się ogrzewanie. Tak właśnie jest dziś u mnie.
Nie pozostaje mi nic innego jak napisanie kolejnego posta dla was, czas zleci raz dwa a mi nie będzie się nudzić.

Co robię w takie dni jak dziś ? Ja przeważnie przeglądam strony internetowe, oglądam tv, piję ciepłą herbatkę i siebie w samotności w kocem, ale i takie dni trzeba przeżyć. Dobrze, że jeszcze tylko kilka dni i znowu będę mogła się cieszyć z chwil spędzonych z moją drugą połówką.









Komentarze

  1. Udało ci die dostać te kule świecące w biedronce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ; (( nie było ani w jednej ani w drugiej

      Usuń
  2. Pomyśl może o dłuższych notkach tematycznych, będzie ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już kilka nowych postów zaplanowanych mam nadzieję, że będzie bardziej ciekawiej ; ) pozdrawiam

      Usuń
  3. Też zdarzają mi się takie wieczory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !