Prezenty na święta

czwartek, 31 grudnia 2015 3 komentarze
Każdy piszę posty o tym co dostał pod choinkę to czemu i ja miałabym nie zrobić takiego pościaka ? Zaczynamy. Pewnego weekendu wybraliśmy się z narzeczonym do galerii, postanowiliśmy, że kupimy sobie na wzajem to co chcemy, żeby później nie być rozczarowanym prezentami. 

Ja zażyczyłam sobie jako prezent pod choinkę duży ciepły szal ( modny w tym sezonie ), torebkę i koszulę w kratkę. Mój ukochany dostał perfumy, czapkę i kilka innych drobiazgów. Oboje byliśmy zadowoleni ; ) 






Koszulę pokaże wam innym razem, bo niestety jak robiłam zdjęcia to już była końcówka baterii i pech chciał, że się rozładowały do końca no i było po zdjęciach. Alee spokojnie nadrobię ; ) Jak u was ? Zadowolone z prezentów ? Chyba byłyście grzeczne ; ) 


Komentarze

  1. Szczęśliwego Nowego Roku 2016 :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego typu szale. Nie dość, że prezentują się świetnie, to jeszcze porządnie grzeją. Wszystkie dobrego w Nowym Roku moja imienniczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post , Szczęśliwego Nowego Roku ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !