Świąta TUŻ TUŻ

piątek, 18 grudnia 2015 18 komentarzy
Siedzę wygodnie, obok na ławie stoi kubek z ulubioną karmelową kawką a ja zabieram się za pisanie świątecznej notki. Nie mogę doczekać się tego dnia, dnia szczególnego dla nas wszystkich kiedy można będzie zasiąść przy Wigilijnym stole. Chociaż u mnie te święta będą nieco inne niż zawsze i mam trochę tremę to myślę, że i tak to będą dobre święta.



 My już mamy ubraną choinkę, naszą pierwszą wspólną choinkę ; ) było dużo śmiechu jak ja ubieraliśmy ale najważniejsze, że możemy cieszyć się już jej blaskiem.






Nie obyło się bez pieczenia pierników, u mnie w domu nigdy ich nie robiliśmy ale powiedziałam, że gdy już się wyprowadzę i zamieszkam razem z ukochanym to będzie to naszą tradycją no i proszę tak też zrobiłam. Wyszły pyszne jak na pierwszy raz.




A jak u was wyglądają przygotowania do świąt ? ; ) Macie ubrane choinki już, czy czekacie do Wigilii ?


Komentarze

  1. Śliczna choinka:) my czekamy do Wigilii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ; * ja nie mogłam już wytrzymać ; )

      Usuń
  2. Piękną masz choinkę,a bombki brokatowe - cudo <3 :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/ciagle-pada.html

    OdpowiedzUsuń
  3. dziś będę ubierać choinkę, ale różne ozdóbki powyciągałam wczoraj :) a torebka jest z House'a :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja święta obchodzę dopiero w styczniu. także jeszcze mam troszkę czasu na ubranie choinki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz jeszcze trochę czasu ; ))

      Usuń
  5. ja choineczkę ubieram jutro!:) Twoja jest piękna:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja choinkę ubieram jutro , twoja jest bardzo ładna ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne zdjecia :)
    moja choinka juz od tygodnia stoi ubrana ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie dopiero czeka pieczenie pierniczków.

    Wesołych Świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam to za sobą ; ))

      Również wesołych świąt

      Usuń
  9. Mi juz zostalo zrobic tylko pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us