Świąteczne podsumowanie

niedziela, 27 grudnia 2015 7 komentarzy
Święta, święta i po świętach. Jak co roku na miesiąc przed świętami jest szał na zakupy. Jednak dlaczego te święta trwają tak krótko ? Bo dla mnie trzy dni na to, żeby nacieszyć się magią tych świąt i byciem z najbliższą rodziną to za krótki czas. Nie tak dawno przygotowywaliśmy potrawy na wigilijny stół a tu już koniec tego dobrego i wraca szara nudna rzeczywistość.


Jakie były dla mnie tegoroczne święta ? Wigilię zaczęłam najpierw od porannego sprzątania, zrobienia ostatnich zakupów i pozałatwiania pewnych spraw. Następnie razem z moim D. przygotowaliśmy stół na kolację i poszliśmy smażyć rybki. Wieczór wigilijny spędziliśmy wśród najbliższych nam osób czyli naszych rodziców ; ) Było dzielenie się opłatkiem, śpiewanie kolęd, rozpakowywanie prezentów i obowiązkowo PASTERKA !



Pierwszy dzień świąt minął również w gronie rodzinnym tym razem byliśmy na obiedzie u rodziny mojego narzeczonego, lubię takie znajdy rodzinne, każdy wtedy widzi te osoby z którymi dawno już nie rozmawiał, można powspominać stare czasy i dowiedzieć się różnych śmiesznych historii z życia mojej drugiej połówki.




 Drugi dzień świąt i tym samym ostatni spędziliśmy podobnie jak poprzedni z tym, że skoro byliśmy u rodziny mojego ukochanego teraz przyszła pora na moją rodzinę. Wpadliśmy na świetny pomysł aby pojechać do Gniezna na rynek, pochodzić i spalić kalorię ; ) oj przyda się przyda.



Porobiliśmy zdjęcia na tronie i przy pięknym oświetleni całego miasta. Szkoda, że u mnie w mieście nie ma aż tylu pięknych i kolorowych ozdób jak tam. Fakt moje miasto tez wygląda bardzo ładnie no ale..

Minione święta zaliczam do bardzo udanych, pomimo, że były to nasze pierwsze święta spędzone cały czas z moim ukochanym i to w naszym pierwszym mieszkaniu.

A wy jak spędziliście te święta ? ; ) 






Komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Też żałuje, że Święta tak szybko się skończyły :( Więcej przygotowań jak odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rozleniwiłam się w te święta hah :D no i oczywiście najadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę,że święta udane:),u mnie również:)
    świetne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super choinka :) Mi swieta minely bardzo milo i rodzinnie :) Obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Długo jesteś że swoim chłopakiem?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us