Zapach lawendy w domu

piątek, 4 grudnia 2015 2 komentarze

Witam was w grudniowy wieczór, pewnie niektórzy z was siedzą pod kocykami w grubych swetrach i przeglądają nowości w internecie inni może marzą już o świętach i prezentach ale o tym będziemy jeszcze rozmawiać.

U mnie od kilku dni w mieszkaniu unosi się zapach lawendy, znalazłam w szafce świeczki zapachowe ( a wiecie jak ja lubię świeczki ) i postanowiłam umilić sobie wieczór przy zapalonych świecach o pięknym zapachu. W tle leci sobie spokojna muzyka a ja siedzę pod kocem a obok mnie leży mój ukochany narzeczony. czego chcieć więcej ? ; ))





Macie swoje ulubione zapachy świeczek ? Jeśli tak to piszcie, może któryś zapach wypróbuje ; )


Komentarze

  1. ja nie lubię zbytnio zapachu lawendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię lawendę, a na tą porę roku pomarańcza z cynamonem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us