Zawsze przy sobie mam ...

wtorek, 29 grudnia 2015 2 komentarze

... TOREBKĘ. U każdej z nas jest ona niezbędnym elementem naszej garderoby. Ja odkąd pamiętam kupowałam i gromadziłam mnóstwo torebek w mojej szafie. Na początku były to małe torebeczki na pasku z motywem bajkowym, potem zaczęły się torby noszone na ramieniu i przez ramię. Wielkość dla mnie miała duże znaczenie. 





Nigdy nie lubiłam dużych torebek coś w stylu worków, zawsze gdy chciałam coś znaleźć trwało to masę czasu zanim czegoś poszukałam.

Zawsze mam przy sobie... czyli co noszę w mojej torebce na co dzień.


  • portfel
  • parasol
  • perfumy
  • rękawiczki
  • kalendarz
  • klucze od mieszkania



 Dodatkowo nieraz pojawia się butelka wody do picia lub coś słodkiego do przegryzienia. Wiem, że każda torebka jest zupełnie inna, inaczej wygląda ( bo każda ma inny gust ) i różni się swoją zawartością. Ale każda z nas ją ma zawsze przy sobie i to nas łączy ; )


Komentarze

  1. To prawda w mojej torebce jest cała masa rózności, jednak każda z nas zawsze ma portfel i klucze w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nadal szukam torebki idealnej. Zawartość często się u mnie zmienia - w zależności od tego ile czasu spędzę poza domem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !