1 urodziny bloga ; )

niedziela, 24 stycznia 2016 50 komentarzy

Tak, tak, tak to już dziś, pierwsze urodziny mojego bloga ; ) ciesze się że tyle z wami jestem, bywały dobre jak i złe momenty ale nie poddaje się w tym co lubię robić, staram się być tu tak często jak tylko się da. dziękuję wam, za te ponad 17,000 wyświetleń to dzięki Wam blog dalej się rozwija i funkcjonuje tak jak to sobie zaplanowałam. Za każdym razem dodaję coś nowego, zmieniam grafikę, uczę się korzystania z narzędzi do blogowania, jest super ! Życzę sobie tego, żebym zawsze miała zapał do pisania notek i żebym nigdy was nie zawiodła. 
Zobaczmy teraz co działo się na blogu w ciągu roku, miłego oglądania ; * 



Dziękuję za wspaniały ROK i czekam na kolejne lata spędzone tutaj razem z wami ; ) pozdrawiam ! 

 

Komentarze

  1. To My dziękujemy, że Pani pisze! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że tak lubicie to czytać ; )

      Usuń
  2. powodzenia w dalszym pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :-) życzę Ci wytrwałości, bo ja przez już ze 4 blogi skasowałam ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kilka tez usunęłam.. ale ten dobrze mi się prowadzi ; )

      Usuń
  4. Super kochana ! i dziękuje za pomoc !:*
    <3 PISZ JAK NAJWIECEJ !
    mam nadzieje ,że i mój blog się tak rozwinie :*
    Buziaki :*


    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz miała jakieś pytanie to pisz śmiało, kochana ; *

      Usuń
  5. Życze ci powodzenia dalej ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego! Powodzenia w dalszym rozwijaniu bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie i kolejnego roku życzę! odwdzięczam obserwacje u mnie i zapraszam częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z roku na rok bd coraz lepiej :* życzę dużych sukcesów w tym co robisz.

    http://www.owodoru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój blog jeszcze nie ma roczku, dlatego gratuluję rocznicy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę Tobie żebyś za jakiś czas też świętowała urodzinki bloga ; )

      Usuń
  11. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten czas zdecydowanie za szybko leci.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia!!
    Zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  14. super podsumowanie :) życzę kolejnych sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja pamietam jak pierwszy raz zobaczyłam twojego bloga to w jeden wieczór przeczytałam wszystkie posty:) od wtedy czytam posty regularnie. Życzę ci dalej powodzenia :* pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku to na prawdę duży wyczyn ; ) Dziękuję i również pozdrawiam

      Usuń
  16. Życzę dalszej wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga:)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie wwww.pokropce1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia:) Uroczy kubek w groszki:)
    Powodzenia dalej!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oby tak dalej 😘

    _______________
    www.justynapolska.com
    Fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulację z okazji roczku! :) Zapraszam do mnie w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i życzę stałej satysfakcji w pisaniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby była cały czas taka sama ; ) dziękuję

      Usuń
  23. Suuper mix zdjęć, gratuluje tylu wyświetleń!:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !