Gadżety kobiety cz. 1

piątek, 15 stycznia 2016 6 komentarzy
 Dzisiejszym bohaterem jest uchwyt na telefon ( lub jak dla mnie na tablet ). Będąc w Biedronce, natrafiłam na dodatki pt." Praktyczny ład " co kryje się pod tym hasłem ? W sklepie były dostępne trzy rodzaje rzeczy, które miałyby nam ułatwić pracę przy komputerze jak i telefonie. 

Pierwszą rzeczą jest podkładka pod myszkę wykonana z tkaniny a od spodu podklejona gumą, podkładka zapewnia komfort pracy przy komputerze. 

Drugą rzeczą jest lampka Led z 6 diodami, która po podłączeniu do wejścia USB oświetla klawiaturę i obszar wokół laptopa. 

Trzecia rzecz to stojak, kompatybilny z większością urządzeń mobilnych. Właśnie na ten gadżet się zdecydowałam. 









Teraz gdy używam tabletu mogę spokojnie postawić go na stole i przeglądać strony internetowe bez trzymania go w rękach ; ) Fajny gadżet nie ? 





Lubicie takie nowe gadżety czy wolicie zwyczajnie pracować z waszymi ulubionymi sprzętami ? ; )


Komentarze

  1. Ale fajne,ciekawie wygląda i praktyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i przydatny gadżet ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przydetne zwłaszcza do oglądania filmików na Youtube!;) fajny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł i wykonanie ;-). No i do tego bardzo fajny, kobiecy kolorek ;-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us