I like second hand

środa, 27 stycznia 2016 16 komentarzy

Chciałam mega wąskie nogawki w spodniach, niestety u nas w sklepach takich nie ma bo jak jest coraz większy rozmiar spodni to nogawki są też większe.. ale ale, moja kochana siostrzyczka zawsze wąskie spodnie kupuję w SH, nieraz się śmiałam z niej, że kupuję sobie takie spodnie a potem jak je założy to nie będzie miała krążenia hihi ale spokojnie nic jej nie jest. Poleciła mi, żebym poszła do lumpków i poszperała trochę a na pewno znajdę to czego szukam. No i miałam rację, ZNALAZŁAM !




Dodatkowo mój narzeczony upolował sobie ciepły sweterek z golfikiem zapinanym na zamek ; ) Udało nam się chociaż raz ;p 








 Z racji tego, że jedna para spodni kosztowała 17 zł, nie zastanawiając się długo wzięłam oby dwie pary.








Dodatkowo kupiłam sobie osłonkę na moje długopisy żeby nie walały się po całym mieszkaniu a miały swoje miejsce. Mogłaby być trochę niższa i mniejsza, ale ta też jest ok. Jak sądzicie ? 



Uniben - moje wybawienie, od kilku dni boli mnie strasznie gardło, nic nie pomagało dopóki nie przypomniałam sobie jak kiedyś moja mama kupiła sobie ten spray na ból gardła i powiem wam, że stosuję go już kilka dni i widać poprawę. Jak dla mnie to numer jeden w walce z chorym gardłem...


Życzę wam miłego tygodnia i mam nadzieję, że nie jesteście chorzy tak jak ja ; p ubierajcie się cieplutko i pijcie dużo ciepłych herbatek ; ) Pozdrawiam 

P.S czy chciałybyście, żebym założyła Fanpage bloga na facebook'u ? Nie wiem czy to dobry pomysł, ale jestem ciekawa waszych opinii ;p 



Komentarze

  1. Ja spodnie z wąskimi nogawkami kupuje w sinsay
    w sumie wszytsko prawie tam kupuje <3
    Teraz jak będę w pl ide tez pochodzic po lumpkach juz dawno nie bylam :D

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już dawno nie byłam w sinsayu ;p

      Usuń
  2. Ja zawsze mam problem w doborze spodni zazwyczaj mam nogawki za krótkie heh

    OdpowiedzUsuń
  3. Te spraye do gardła są niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy wyszukałaś , też ostatnio byłam w sh i kupiłam sobie 3 pary spodni za 24 zł ,
    i wcale nie zniszczone .
    Super opcja
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie bardzo fajne :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. racja, czasami trudno trafić z wąskimi nogawkami, ale ja wtedy ratuje się krawcową i ich zwężaniem :D a osłonka na długopisy piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uwielbiam SH ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Każde bardzo wąąąąskie spodnie kupuje właśnie w SH :)

    www.radziszewskap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie Topshop- uwielbiam! I za taką cenę to żal nie wziąć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio w cropie kupiłam z wąskimi nogawkami spodnie ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !