Instagramowa radość

sobota, 16 stycznia 2016 20 komentarzy
Od ponad roku prowadzę swój profil na instagramie, przesiaduję tam codziennie po kilka godzin, przeglądam zdjęcia, czerpię inspirację i poznaję nowych ludzi. Ostatnio jedna z dziewczyn Odrobinakobiecości które obserwuje właśnie na ten stronie zrobiła konkurs w którym trzeba było dodać screena jej zdjęcia i oznaczyć ją na nim. 
Niby to żadna trudna rzecz, dlatego wykonałam zadanie tak jak miało być. Po kilku dniach były wyniki i proszę ; ) dowiedziałam się, że to właśnie JA jestem szczęśliwą zwyciężczynią tego konkursu. Co dostałam za wygraną ? Zestaw kosmetyków, byłam mile zaskoczona, że dostałam ich, aż tyle. Zobaczcie sami ; )








Stałam się posiadaczką takich produktów jak :
- Żel pod prysznic
- Zmywacz do paznokci o zapachu wanilii


- Balsam do stóp i paznokci



- Lakier do paznokci
- Tester podkładu z firmy AA



- Pędzel z Lirene







- Pomadka z Rimmel, nr. 16
- Błyszczyk z L'oreal Paris



 - Maska do włosów
 

- Brązer


- Dwie bransoletki



- Chusteczki do demakijażu
- Pudełeczko


- Mleczko nawilżające


Jak wam się podoba mój zestaw który wygrałam ? ja jestem mile zaskoczona i cieszę, się, że udało mi się coś wygrać i zaczac tak dobrze nowy rok ; ) 

Pozdrawiam i zapraszam na mój profil na instagramie



Komentarze

  1. Super wygrana, gratuluję!
    POZDRAWIAM MALWA:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam ; )

      Usuń
  2. Wow, przepiękna nagroda, gratuluję :D Życzę Ci, żeby to była pierwsza z wielu ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie dużo tego! ;)

    Ja od jakiegoś czasu nie biorę udziału w konkursach - chyba się troszkę rozleniwiłam ;p

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam i teraz jeśli widzę ciekawy konkurs to też biorę udział, może coś jeszcze uda mi się wygrać ; )

      Usuń
  4. Gratuluję wygranej:))
    śliczna ta różowa szminka:))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, gratuluję :) ten żółty balsam, którego tutaj jest próbka jest świetny :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję:) Świetne produkty

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ! Naprawde dużo tych kosmetyków ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sama się zdziwiłam, że jest ich aż tyle ; )

      Usuń
  8. gratulację! na prawdę sporo tego ;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super ze Ci sie udalo! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us