Noworoczne hybrydy

sobota, 2 stycznia 2016 20 komentarzy


Nie lubię czarnego koloru ale razem z moją koleżanką, która robi mi co miesiąc paznokcie stwierdziłyśmy, że skoro jest Sylwester i Nowy rok to czemu mamy nie zaszaleć. I tak powstały nowe czarne z brokatem i szarością.

Kiedyś ktoś mi się spytał na jakiś lakierach pracuje moja koleżanka i ile bierze za zrobienie hybryd. Odpowiedź jest prosta bazuje na lakierach z firmy Semilac a za paznokcie bierze 25 zł. 






Mamy nowy rok kochani, więc życzę Wam, żeby ten rok był lepszy od poprzedniego, żebyście spełniły swoje największe marzenia i przede wszystkim zmieniły swoje życie na lepsze i doceniały to co macie.
Ja już niedługo zrobię listę postanowień na rok 2016 więc będzie się działo ; )



Komentarze

  1. Fajny manicure, zwłaszcza ten szary kolorek przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też, szkoda tylko, że jeden paznokieć mi się złamał i nie ma takiego efektu jak przedtem ; (

      Usuń
  2. Ładne paznokcie ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dwa kolorki to jedne z moich ulubionych z Semilaca ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie za bardzo przepadam za czarnym kolorem, ale ten akurat jest ładny ; )

      Usuń
  4. I'm in love with your nails!

    xo,
    Sara

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne paznokcie!:)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę wszystkiego co najlepsze na ten rok ; )

      Usuń
  6. Świetne połączenie, bardzo ładnie wygląda :)
    Pozdrawiam, myfactoryofcreativity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie wyglądają! Cudeńka! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne, zwłaszcza ten ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne ;) Wszystkiego co najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us