Styczniowy OOTD !

środa, 6 stycznia 2016 19 komentarzy


Witam was w ten mroźny wieczór, za oknem leży śnieg a ja jestem zachwycona z tego powodu. Oczywiście nie mogłam uwierzyć jak mój ukochany wstał rano z łóżka i powiedział : Kochanie, obudź się ! Zobacz ile śniegu. Mądra ja zlekceważyłam go bo byłam przekonana, że mnie wkręca. Powtórzył swoje słowa raz jeszcze po czym wstałam, doszłam do okna, patrzę a tam leży i pruszy pięknie ŚNIEG !  ; D Uwielbiam śnieg, uwielbiam, UWIELBIAM.

Więc nie zastanawiając się długo, wypaliłam z pomysłem, żeby pojechać do lasku i porobić zdjęcia przy cudownym tle śnieżnym. Zjedliśmy obiad, wypiliśmy kawkę i udaliśmy się na wycieczkę. 




Jeszcze na moim blogu nie pojawił się wpis o żadnej stylizacji, więc czas wielki to zmienić i proszę, pierwszy post o styczniowym OOTD jest ;p może spodobają wam się takie posty i będziecie chciały częściej je oglądać ? 

 




Na koniec daje zdjęcie mojej ulubionej bluzy, którą dostałam od przyjaciółki jako prezent na święta ; ) jest cieplutka i ma fajny napis dlatego dzisiaj, stylizacja była na szaro i jasno, więc tej bluzy nie mogło zabraknąć. 

Zapraszam was również na mój profil na instagramie jak i snapchata - aneetine22 ; ) Tam możecie dowiedzieć się więcej o moim czasie wolnym ; ) Pozdrawiam !



Komentarze

  1. Kurcze a w Lublinie jest tylko pół centymetra..Co nie przeszkodziło nam zrobić 10 km spacerku ;-).
    Odnośnie stylizacji-tak, wolałabym je oglądać na Twoim logu częściej, i to nie tylko stylizacje na dworze ale także robione w domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre ujęcia, ale postaraj się dodawać zdjęcia w oryginalnym rozmiarze i bez niepotrzebnych filtrów. Takie zdjęcia wychodzą najładniej. Jakość ich masz świetną, a niepotrzebne przeróbki to psują. :-)
    Pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady ; ) również pozdrawiam

      Usuń
  3. what a lovely post my dear
    your style is so inspiring
    lovely pictures :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! wyglądasz cudownie :)
    PS. Ciekawy blog - obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :) i ja też uwielbiam śnieg zwłaszcza jak wybieramy się na narty, oby go nie zabrakło w tym roku :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne zimowe zdjecia :) u mnie dopiero pierwszy raz spadl snieg wlasnie dzis - i juz sie rozpuszcza ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pazurki! Piękne!
    Bluza jest ładna ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja.:)
    Oby więcej takich postów.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczną dostałaś bluzę! Bardzo ładnie razem wyglądacie :)
    Moja reakcja na śnieg była podobna ! :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog i ciekawy wpis!
    Zapraszam częsciej do mnie
    powodzenia i pozdrawiam!
    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !