Ulubieńcy miesiąca # GRUDZIEŃ

wtorek, 12 stycznia 2016 13 komentarzy
W tym nowym roku postanowiłam, że co miesiąc będą pojawiać się posty o moich ulubieńcach miesiąca. Zaczynam od grudnia ! Grudzień jako, że jest to ostatni miesiąc w roku to jest to magiczny miesiąc. Dużo się działo, dużo podochodziło nowych rzeczy i dużo stało się moich ulubionych. Nie będę dużo gadać przejdę do sedna sprawy ; )




Pierwszym ulubieńcem jest żel pod prysznic firmy Lorin o smaku mleka i miodu. Jeszcze nie miałam okazji go użyć, ponieważ czekam aż skończy mi się jeden a dopiero potem zużyję drugi, powiem wam tylko tyle, że jego zapach jest obłędny ; ) Tym bardziej, że ja lubię takie słodkie zapachy a zwłaszcza przy kąpieli.

Drugie w kolejności są świece kupione z myślą o wigilijnej kolacji, świetnie prezentowały się na stole.
Zresztą mogliście zobaczyć w kilku poprzednich postach ; )




Trzecim w kolejności jest mata która leży sobie u mnie na komodzie w łazience i zakrywa nie ładną plamę. Ale kupiłam ją z myślą, że świetnie nada się jako tło do zdjęć małych przedmiotów ; ) Na pewno jeszcze nie raz ją zobaczycie w swojej roli.


Jako czwarte są pędzle, jeden do podkładu a drugi do pudru. Dotychczas miałam gąbeczki do nakładania podkładu, ale z racji tego, że moja siostra wybiera się na swoją studniówkę i zamawiała komplet pędzli
to i mi się zdarzyła niespodzianka i dostałam jeden od niej ; )

Drugi natomiast kupiłam w Rossmannie na wyprzedaży. Marzą mi się takie pędzle w większej ilości ale zobaczymy jak to będzie, może i ja w przyszłości stanę się ich szczęśliwą posiadaczką  ; p

Jak podoba wam się mój post o ulubieńcach miesiąca ? Myślicie, że warto będzie robić takie co miesięczne pościaki ? ; ) Piszcie w komentarzach, pozdrawiam ! 


Komentarze

  1. post jak najbardziej udany :) fajnie mieć w posiadaniu dobre pędzle bo okazują się dobrymi przyjaciółmi podczas robienia makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podstawka na świece jest cudowna :)
    ccaaarin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno ją mam, ale nie wygląda tak ładnie jak na początku

      Usuń
  3. Mam w domu pedzel do pudru, ale używam go do nakładania bronzera. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym musiała sobie kupić taką paletę pędzli ; )

      Usuń
  4. O świetne pędzle, super ulubiency :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miód i mleko - mój ulubiony zapach kosmetyków, coś wspaniałego:) A:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miód i mleko - mój ulubiony zapach kosmetyków, coś wspaniałego:) A:)

    OdpowiedzUsuń
  7. na początku pędzle opłaca się kupować na chińskich stronach, oczywiście nie wszystkie, ale są takie które mają fajne opinie i super cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też planuje powiększać swoją kolekcję pędzli :) A mata bardzo mi się podoba - gdzie kupiłaś i za ile? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !