Cena na Do widzenia !

niedziela, 28 lutego 2016 30 komentarzy
Ten kto śledzi mnie na inastagramie czy snapchacie, wie, że ostatnio udało mi się zostać szczęśliwą posiadaczką nowej pomadki z firmy ASTOR. Na prawdę byłam szczęściarą, bo została się ostatnia i jeszcze o takim pięknym kolorze.. 






Z racji tego, że była promocja Cena na do widzenia, skusiłam się na kupno pomadki. Jej aktualna cena to 24.99 a ja kupiłam za jedyne 7.99 zł, więc była to dobra okazji do posiadania jej w mojej kosmetyczce ; ) 
Planuje zrobić dla was osobny post o moich pomadkach ale na to muszę więc trochę więcej czasu, póki co możecie zobaczyć jak prezentuje się ta..





Używacie pomadek, błyszczyków, balsamów do ust ? Jakie firmy lubicie najbardziej ? ; ) 




Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tak ; * nie miałam takiego kolorku ale trafiłam w 10 tkę ; p

      Usuń
  2. używam pomadek, błyszczyków czy też balsamów do ust :) wszystkie co do ust! też używam astora,ale nie tych Heidi tylko Soft Sensation ;) ale też używam Golden Rose czy też pomadek z AVON-u :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię pomadki ostatnio co weekend się maluję bo w tygodniu do pracy to nie za bardzo lubię ; )

      Usuń
  3. Wygląda ciekawie muszę zajrzeć do mojego Rossmannna czy nie ma jeszcze tych pomadek w tej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie była ostatnia ale możesz iść zobaczyć ; ) pozdrawiam

      Usuń
  4. super cena! ja namietnie uzywam teraz nyx soft matte lip cream :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moj makijaz to minimum wiec nie uzywam szminek, ale na ta musze sie skusic.

    + Zapraszam do siebie na pierwszy filmik na youtube https://www.youtube.com/watch?v=xOLGTIW1nF4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko się maluję tak mocniej na weekendy, na co dzień nie używam za dużo kosmetyków ; )

      Usuń
  6. Używam takiego przekroju marek, jeśli chodzi o różne pomadki czy szminki do ust, ze trudno postawić na jedną :) bardzo fajny ten produkt, nie miałam z nim wcześniej styczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka pomadek ale ostatnio ta jest moją faworytką ; p

      Usuń
  7. Piękna szminka.
    Nabrałam ochoty na Rafaello ;)
    Pozdrawiam,
    IrisAnimae

    Może zainteresuje Cie konkurs, który organizuje na swoim blogu (trzeba kliknąć w banner). Zapraszam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor tej pomatki :) uwielbiam nudziaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie miałam takiego koloru ale jestem zadowolona z niej ; )

      Usuń
  9. Ładniutkie :) Ja używam non stop pomadek do ust, eos, Baby Lips, Bell, wszystko testuję i kocham :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eos sama bym kiedyś chciała wypróbować ; )

      Usuń
  10. Ja czaje sie na pomadke o nazwie Twig z Maca, cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolorek :) ja lubię pomadki - najlepiej MAC :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy pomadek z tej firmy ;p

      Usuń
  12. Fajny post, ja ostatnio zakupilam pomadke z wibo :)

    http://mammotylki.blogspot.com/ zaobserwuje również :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w Wibo miałam jedną ale jakoś nie spodobała na ustach .

      Usuń
  13. świetny kolor! ja lubię pomadki z loreala i maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedną mam z Loreal w sumie to błyszczyk, raz się pomalowałam nim tylko ; )

      Usuń
  14. Śliczne opakowanie i na prawdę atrakcyjna cena :) Kolor również w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kierowałam się tym, że ma ładne opakowanie no i ten kolor ; ))

      Usuń
  15. Wooow boski kolorek, mega okazja :) A:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie te promocje na do widzenia :) kolor piękny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us