Eyebrow shaping kit - puder do brwi

wtorek, 23 lutego 2016 23 komentarze


Moje brwi były ostatnio w opłakanym stanie dlatego przyszła najwyższa pora na to, aby się za nie wziąć. Zaczęłam od pójścia z moją siostrą do drogerii i kupienia pudru do brwi.. Zastanawiałam się pomiędzy dwoma markami ale zdecydowałam się na Wibo... Następnym krokiem była regulacja brwi i nadanie im odpowiedniego kształtu. 




Co o pudrze pisze producent ?

Zestaw pudrów do brwi w dwóch odsłonach: light i dark. Niezbędnik w kosmetyczce każdej kobiety. Dzięki nim podkreślisz i wydobędziesz piękno swoich brwi, nadasz zmysłowy kształt i odpowiedni kolor. Specjalny aplikator pozwoli na precyzyjne wykonanie makijażu, a załączana pęsetka będzie zawsze pod ręką, aby wyregulować kształt lub usunąć niechciane włoski.




W zestawie była mini pęsetka i pędzelek do nakładania pudru. 
Co myślicie o takim małym niezbędniku do brwi ? ja zazwyczaj nie malowałam ich, ale pora kiedyś od tego zacząć ; ) 


Komentarze

  1. ja uzywam pomady z inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ogólnie mam ciemne I tylko dopełniam Jelski. Ale moim zdaniem każda kobieta powinna regulować i podkreślać nawet trochę brwi czy rzęsy ;)

    Zapraszam do mnie: www.mjjlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jasne, jak pomalowałam na czarno to wgl mi nie pasowało ;p

      Usuń
  3. dosyć ciekawie wygląda,
    a jeszcze ciekawi mnie bardziej jak na brwiach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz zobaczyć zdjęcia na Instagramie ; )

      Usuń
  4. bardzo ciekawie wygląda, jednak wydaje mi się że ten ciemniejszy wpada w ceglaste odcienie ;/ na brwiach może wychodzić rudo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super , jak znajdę to na pewno zainwestuję w zakup ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny, przydatny produkt, chyba o wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś nie przepadam za cieniami z wibo, dlatego też ten produkt również mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Polecam, warto go wypróbować ; )

      Usuń
  9. Brwi są chyba najważniejszą czescią twarzy .
    Każdy ma jakiś określony ksztalt brwi do twarzy .
    Mi ksztalt dobierala kosmetolog w salonie kosmetycznym.
    ale przy malowaniu zawsze je sobie podkreślam , ja akurat mam paletke z Avon'u.
    No i raz na 2 tyg robie henne ;*

    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kształt robiła moja siostra ; )

      Usuń
  10. No proszę. Nawet nie wiedziałam, że Wibo taki produkt wypuściło. Muszę się przejść do Rossmana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam kupić żel do brwi bo widziałam że tez jest ale akurat u mnie w Rossmannie już nie było, więc wzięłam puder ; )

      Usuń
  11. Mam naturalne bardzo ciemne, więc mi obecnie nie jest potrzebny.
    Ale w przyszłości może zacznę stosować tego typu produkty.

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us