Haul - luty

wtorek, 9 lutego 2016 39 komentarzy


Czeeeść.. w piątek miałam wolny dzień od pracy, nie musiałam wstawać rano iść na 8 godzin do biura i czekać, aż wybije 16 sta i zacznę weekend. Tym razem był to inny piątek niż zawsze. Pojechaliśmy z moim narzeczonym na "małe" zakupy, oto co udało mi się kupić... 





1. Szampon Familijny - Mila, 3,99 zł
2. Suchy szampon Batiste - Rossmann, 14.99 zł
3. Oczyszczająca pianka do twarzy - Rossmann, 12.99 zł
4. Żele pod prysznic - Tesco, 4.50 zł
5. Dezodorant Nivea - Rossmann, 6.99 zł
6. Bluzki 3/4 rękaw - Reserved, granat - 14,99 zł / malina - 29,99 zł
7. Okulary " zerówki " - Sinsay, 14,99 zł 









Od  kilku dni testuje tą piankę do twarzy, na razie nie wiele mogę o niej powiedzieć, ale bardzo wysusza mi twarz ; ( będę musiała stosować jakiś krem na noc.. Jeszcze kilka tygodni i napiszę Wam recenzję tej pianki. A może wy miałyście ten produkt i powiecie mi coś więcej o nim ? ; ) 




Co myślicie o zakupach lutowych ? Spodobało wam się coś ? ;p 

P.S. Zapytam was raz jeszcze czy chciałybyście, żebym utworzyła stronę mojego bloga na Faceebok'u ? Byłybyście na bieżąco z wpisami, nowościami no i ze mną, jesli chciałybyście się o coś zapytać ? ; ) 
                                             Czekam na wasze odpowiedzi w komentarzach ! ; * 


Komentarze

  1. Kochana polecam pilingi na wysuszona skóre i dobrze nawilżające kremy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kremy bede musiała zainwestowac ; *

      Usuń
  2. mialam kiedys ta pianke do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale te maluszki do mycia są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nawet w takim pięknym opakowaniu były ; ))

      Usuń
  4. spodobały mi się żele :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, dlatego musiałam je wrzucić do koszyka ; )

      Usuń
  5. ta bluzka z reserved ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Oj tak ; ) w tym miesiącu były bardzo obfite ;p

      Usuń
  7. Spodobał mi się suchy szampon Batiste, już widziałam go jakiś czas temu ;)
    Muszę się też w końcu zaopatrzyć w niego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś go miałam potem przestałam stosować a teraz znów wróciłam ; )

      Usuń
  8. Ale śmieszne żele :D Muszą mieć boski zapach:) myślę że fb jest dobre albo załóż sobie snapa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają świetne zapachy ; ) mam snapa założonego ; )

      Usuń
    2. Mogę dodać na snapa ?:)

      Usuń
    3. Oczywiście :) aneetine22

      Usuń
  9. Te żele mają takie urocze opakowania! Ciekawe jak na dłuższą metę sprawdzi Ci się ta pianka..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj faktycznie opakowanie było słodkie ; )

      Usuń
  10. Bardzo zainteresowała mnie pianka do twarzy! Ja mam przetłuszczającą się cerę w strefie T, więc może mi posłuży :) Wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie ją testuję od kilku dni jakaś minimalnia róznica tam jest.. ; )

      Usuń
  11. Jaka śliczna ta bluzka malinowa ;* mogłaś mi kupuc hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. super post! uwielbiam takie podkoszulki BASIC :)
    pozdrawiam
    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się z nimi bardzo polubiłam ; )

      Usuń
  13. piękny kolor tej bluzeczki malinowej :) super wyglądają te żele z tesco, ciekawe jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją różne zapachy ale są obłędne i za tak niską cenę ; )

      Usuń
  14. zaciekawiła mnie ta pianka, choć raczej nie kupuję kosmetyków clean&clear :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dobra ale wysusza skóre bardzo...

      Usuń
  15. Takie piątki są najlepsze ;-)
    Jak sprawdza się ten szampon?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne okularki ! :) szampony batiste <3 Pozdrawiam A:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę wiocha szampon za 4 zera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dla Ciebie to i wiocha, ale moja fryzjerka powiedziała, że mam kupić sobie najtańszy szampon bo te wszystkie inne droższe do moich włosów się nie nadają..

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !