Kawa o poranku

niedziela, 7 lutego 2016 25 komentarzy
Jakiś czas temu skończyła mi się kawa carmelowa więc trzeba było się za opatrzeć w nowe opakowanie. jednak trochę się rozczarowałam, bo nie było już tej co miałam ostatnio, więc kupiłam sobie inną, którą miałam kilka miesięcy temu.. 


Cafe D'or Gold, jedna z moich ulubionych kaw. Jest to kawa rozpuszczalna, bo taką lubię najbardziej. Pije ją na dwa sposoby na gorąco i na zimno z mlekiem i dwiema kostkami lodu. Świetnie sprawdza się w letnie upalne dni.. 

 


Do kawy oczywiście nie może zabraknąć słodkości w postaci cukierków, czekolady lub kawałka jakiegoś ciasta. 





Uwaga, uwaga.. Jak zdążyliście zauważyć albo i nie, kupiłam biały arkusz bristolu, który będzie mi służył jako tło do zdjęć na bloga i na instagram.. Dlatego od teraz na moim blogu większość zdjęć będzie na białym tle.. Lubiłam zawsze takie minimalistyczne tło, specjalnie przemalowałam sobie biurko z czarnego na białe, żeby mieć tło pod zdjęcia, ale z racje tego, że wyprowadziłam się z rodzinnego domu a biurko przejęła siostra nie miałam możliwości wykonywać zdjęć na bieli.. Ale od teraz się to zmieni ; ) Mam nadzieję, że będzie wam się podobać.. 


Komentarze

  1. Ja pijam tylko kawę z samym mlekiem i zawsze kupuję sobie taką pyszną kawę Nescafe specjalnie i tylko do mleka, ale w Polsce jej jeszcze nie widziałam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z samym mlekiem piję mrożoną ; )

      Usuń
  2. ładne tło zdjec :) dzis probowalam tej kawy :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak ? Jak dla mnie rewelacja ;p

      Usuń
  3. Wygląda apetycznie. Niestety od jakiegoś czasu musiałam odstawić kawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego ? ; ( ja nie piłam kiedyś tyle kawy a teraz stało się to moim nawykiem ; D

      Usuń
  4. o ta karmelowa też musiała być dobra, lubię takie smakowe kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była bardzo dobra, ale to chyba tylko była wersja świąteczna bo teraz jej wgl nie ma..

      Usuń
  5. Ja nie pijam kawy, a jedyną którą toleruję jest Inka, ewentualnie Latte na podwieczorek:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latte też lubię wypić od czasu do czasu, również pozdrawiam ; )

      Usuń
  6. ja jakoś nie przepadam za kawami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie lubiłam kaw, ale odkąd pracuje i mieszkam razem z narzeczonym to poję, bo on zawsze podkusi ; )

      Usuń
  7. uwielbiam kawy rozpuszczalne :) moj nr 1 to Jacobs Cronat Gold :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszności :)
    Masz cudowny nagłówek - sama go robiłaś? :*
    Pozdrawiam, Anita ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sama ; ) wszystko zrobiłam sama na blogu

      Usuń
  9. Ja nie lubię kawy, wolę herbatke :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja herbatkę tez poję ale kawę obowiązkowo po pracy i w sobotę rano ; )

      Usuń
  10. Świetne wpisy, zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog. Ja dopiero zaczynam, jeśli ciekawią Cię paznokcie hybrydowe to zapraszam do mnie.
    http://dyciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio odeszłam od picia kawy, źle odbijało się to na stanie mojej cery :) teraz czasem tylko Inka, aczkolwiek tą kawę piłam swojego czasu, dobra!

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie nie ma opcji zaczęcia dnia bez kubka kawy. Moje ogromne uzaleznienie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !