Moi pomocnicy kosmetyczni

piątek, 12 lutego 2016 19 komentarzy

Każda z nas wykonuję codziennie rano, popołudniu lub wieczorem makijaż.. w dzisiejszym poście pokaże wam czego ja używam do wykonania makijażu na co dzień.

Zaczynamy od podkładu... Używam podkład z firmy Synergen antybakteryjny nr. 1 jest to jeden z fluidów, którego używałam ok 2 lat, potem zaczęłam testować inne podkłady ale nie mogłam natrafić na odpowiedni kolor dla mojej cery. W okresie zimowym powróciłam do tego produktu ponieważ, jest jasnym podkładem który współgra z moim odcieniem skóry.




Drugim krokiem jest puder z firmy Manhattan również nr. 1 nie używam ciemniejszych kolorów, bo po prostu są za ciemne, mam jasną cerę i tylko takie jasne odcienie mi pasują.



Jeśli pokryję moją twarz podkładem i pudrem przechodzę do oka.. Używam kredki z firmy Lovely koloru czarnego oraz tuszu również z tej samej firmy. Kiedyś nie wyobrażałam sobie nakładania maskary na oczy, nie lubiłam tego robić, ale od pewnego czasu stało się to moim nie odłącznym elementem makijażu.



 Dodatkowo nakładam róż na policzki żeby nadać kolor mojej " bladej "  cerze  ; ) sądzę, że ten kolor jest trochę za ciemny, bo mam aż czerwone poliki ale jak rozetrę róż, efekt jest o niebo lepszy ;p



 Czerwień na ustach można zobaczyć u mnie rzadko, ale są takie dni co lubię podkreślić swoje usta jakąś pomadką więc tej nie może u mnie zabraknąć ; )





Jakich wy używacie produktów do codziennego makijażu ? Może mamy podobne rzeczy do siebie ; ) 
Pozdrawiam was cieplutko i dziękuję za taką dużą liczbę wejść na mojego bloga. Dajecie mi porządnego kopa do dalszego blogowania !


Komentarze

  1. Wstyd się przyznać ale nigdy nie maiłam żadnego z tych produktów :D A tusz do rzęs ma kuszącą szczoteczkę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tusz mnie kusi, więc pewnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę wszystkie produkty, ale żadnych nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam pudru z Manhattanu ;) świetny był ;)
    zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam cały czas jest rewelacyjny ; )

      Usuń
  5. Super post ! :*
    U mnie podkład lasting finish 200 i puder paese ryżowy :D
    a reszta cały czas się zmienia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic z tego nie miałam ;-)
    teraz mam głównie rzeczy od Yves Rocher, poza tym że ich fluidy są kiepskie. Bourjois ma dobre albo Double wear od Estee Lauder - moge kupić, kiedy mnie stać :))

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kiedyś ten puder z Manhattana ale teraz używam bardziej kryjącego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam, że mi nie podpasuje ale jest dobry ; )

      Usuń
  8. Niestety my nie mamy takich samych, do codziennego użytku :) aczkolwiek puder mnie zaciekawił, nigdy go nie kupiłam, a zawsze przyciąga mój wzrok w drogeriach, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaryzykuj i kup, będziesz zadowolona ; )

      Usuń
  9. Mam ten puder i jest na prawdę świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego z Twoich "pomocników". Od kilku lat używam głównie kosmetyków mineralnych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten puder.Tusz daje fajny efekt,jednak się kruszy u mnie.Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !