Mój nowy kolega - róz + setny wpis !

piątek, 5 lutego 2016 16 komentarzy
Odkąd dostałam moją wygraną w postaci kosmetyków jakoś zaczęłam bardziej interesować się nimi.. Tak zaczęła się moja przygoda z różem.. Gdy jest taki okres jak teraz - zima, ciemno szaro i ponuro wtedy moja cera staję się jaśniejsza. Mój ulubiony fluid nie spisuje się ostatnio za dobrze, jest po prostu za ciemny i wyglądam jakbym miała pomarańczową twarz. Dlatego kupiłam jaśniejszy fluid no i żeby nie było, aż tak jasno postanowiłam wypróbować róż ; ) 




Róż jest z firmy Miss Sporty nr. 009 Peachy Doll. Jest to fajny ciepły kolor, oczywiście jak go nałożę to trochę go rozcieram, żebym nie miała typowych rumieńców ; )






Nakładam go za pomocą pędzla z firmy Lirene którego także wygrałam. No co, trzeba używać tych rzeczy bo jakby miały leżeć i zarastać kurzem to nie byłoby to fajne... 

 A czy wy używacie czegoś do rozjaśnienia twarzy ? ; ) macie jakieś ulubione produkty ? 




Komentarze

  1. Teraz Ja czekam na moją wygraną :D
    Fajny post , i Kochana życzę kolejnych sukcesów i setnych postów! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. JA również życzę ci dalszych sukcesów i motywacji do działania :)
    Bardzo fajny róż :D
    Dodaję do obserwowanych i liczę an rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo spodobał mi się odcień tego różu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie mógłby być trochę jaśniejszy coś wpadającego w beż ale ten też jest fajny ; )

      Usuń
  4. Napisz cos o dzisiejszych zakupach 😊 Pozdrawiam❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam post niebawem ; ) Anonimku może się tak przedstawisz ? ; )

      Usuń
  5. nie znam tego produktu ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej tez nie znałam ale odkąd go dostałam to świetnie mi się z nim pracuje ; )

      Usuń
  6. Miss sporty róże kiedyś używałam i nawet fajne kolory mają:) Jeśli chodzi o rozjaśnienie twarzy używam rozświetlacza z The Balm:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go kiedyś, ale w moim wypadku kompletnie sie nie sprawdzil:(

    OdpowiedzUsuń
  8. polecam kulki z drobinkami rozświetlającymi z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś myślałam nad kupnem tych kulek ale może się kiedyś skuszę na nie ; )

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us