Pianka Clean & Clear

czwartek, 18 lutego 2016 23 komentarze

Dwa tygodnie tyle czasu stosuję piankę głęboko oczyszczającą z firmy Clean & Clear.. Co mogę o niej powiedzieć? Może zacznę od tego co pisze o tym produkcie producent..

Pianka została specjalnie opracowana, by dokładnie oczyścić skórę nie wysuszając jej. Świeża pianka zawiera sprawdzony składnik skutecznie zwalczający pryszcze. Głęboko oczyszcza skórę dokładnie usuwając zanieczyszczenia, tłuszcz i makijaż. Konsystencja delikatnej pianki sprawia, że jest odpowiednia do wszystkich typów cery i doskonała do codziennego stosowania. 





Moje zdanie na temat pianki jest takie, że nie zgadzam się z tym, że nie wysusza skóry, ponieważ musiałam kupić krem na noc, żeby skóra nie była aż ściągnięta ( tak się czułam )..
Co do zapachu to jest delikatny, przyjemny. Konsystencja pianki jest lekka z łatwością rozprowadza się na twarzy.. Zaskórniki ? Fakt dobrze sobie z nimi radzi, mam mniej wyprysków niż przed jej stosowaniem.
Zauważyłam, że moja cera jest lekko odświeżona i rano jest bardziej gładsza, to kolejny plus tego produktu. 






Przezroczysta butelka pozwala na kontrolowanie zużycia się pianki, na jedno umycie starczają 2 do 3 pompek. Pianka nie jest zbita tylko lekko płynna co daje lepszy efekt jej nałożenia.. 




Miałyście jakiekolwiek pianki do twarzy ? Jakie są wasze zdania na ich temat ? ; ) 



Chodźcie na mój profil na Instagram, codziennie coś nowego ! ; )



Komentarze

  1. Ja polubiłam piankę ze względu na jej konsystencję - lubię takie puchate produkty i to, że szybko możemy oczyścić nimi twarz :)
    Ps. popraw sobie "zaskórniaki" na "zaskórniki" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. może być ciekAWY TEN KOSMETYK :d
    WRACAM PO PRZERWIE DO BLOGOWANIA:
    ZAPRASZAM na bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej pianki, ja stawiam na bardziej delikatne żele lub kremy do mycia buzi, bo mam raczej delikatna cerę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moj mlodszy brat jej uzywa i jest zadowolony :D
    ja niestety musze uzywać mocniejszych kosmetykow ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam Cię, że tak daleko zachodzisz z tym blogiem, sama bym chciała tak rozkręcić swojego bloga, cały czas myślę nad założeniem ale nie wiem czy będe umiała tak pisać i opowiadać jak Ty. Jesteś dla mnie inspiracją, masz świetne zdjęcia, notki i wygląd bloga ; ) Życzę ci dalszych sukcesów ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło dostawać takie komentarze, bardziej mnie motywują do pracy ; ) Dziękuję Ci bardzo, pozdrawiam

      Usuń
  6. tej pianki nie mialam, ale ogólnie pianki uwielbiam;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam zadowolona ale ostatnio coś mam negatywne zdanie ; (

      Usuń
  7. Na szczęście nie mam zbyt dużych problemów ze skórą, także pianek nie potrzebuję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze wyprobowac ta piankę, jestem jej ciekawa :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja tez jej wczesniej nie znałam, natrafiłam na nią przez przypadek u jednej z dziewczyn na blogu ; )

      Usuń
  10. I'm never hear about this, In our country Clear and Clear only have cleansing foam for brightening face ^^ Haha.. Thanks for sharing!

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy :)
    ale moze wyprobuje
    Xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używałam innej pianki i nie byłam zadowolona. Jak dla mnie większy makijaż nie zmazuja a rozmazuja :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam nie do zmywania makijażu, ale do pielęgnacji twarzy, tylko po dłuższym stosowaniu coś mnie nie przekonuje teraz...

      Usuń
  13. Obecnie używam pianki do mycia twarzy marki Afrodita i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam te piankę i byłam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us