Pierwsza wspólpraca z Butikiem ; )

czwartek, 25 lutego 2016 31 komentarzy


Najwyższy czas ruszyć z blogiem o krok do przodu, porozsyłałam wiadomości do kilkunastu sklepów internetowych z myślą o współpracy, kilka firm się odezwało z czego bardzo się cieszyłam. Nawiązałam pierwszą współpracę z butikiem Megi Butik i już po kilku dniach miałam u siebie dwie pary butów wybranych przez siebie ; ) Zapraszam na ich stronę na facebook - macie banery po prawej stronie bloga ! 

Jakie wybrałam sobie buty ? Zobaczcie sami, miało być wygodnie i stylowo ; ) 













Może i wy zamówicie coś z ich sklepu ? Ceny są bardzo atrakcyjne a i buty czy inne rzeczy sa świetne jakościowo, ja bardzo gorąco polecam ; ) 

MEGI BUTIK - strona na fanpage
PERFECT STYL - strona na fanpage






Komentarze

  1. Super !
    Mam nadzieje , że kiedyś w końcu też ruszę krok na przód :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze buty najładniejsze ;)
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne ;) takie same kalosze już mam, a białe s=wyglądają super tylko szkoda że białe tak szybko się brudzą ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety taki urok białych butów ; )

      Usuń
  4. świetne,najbardziej podobają mi się te białe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne buty:D zajrzałam do sklepów mają świetne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak też mi się bardzo podobają ; )

      Usuń
  6. Fajne buty ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. te czarne buciki kiedys miałam, nawet pewnie jeszcze gdzies sa ale te drugie sa idealne na pore wiosenna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego czekam, aż przyjdą cieplejsze dni i będe mogła w nich śmigać do pracy ; )

      Usuń
  8. Gratuluję współpracy:)
    piękne buciki:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie pary bardzo wygodne a przecież to się liczy.Gratyluję współpracy.
    Justyna Baron

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, Obie Pary są rewelacyjne!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajrzę sprawdzić ich ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę polecam, buty fajne i cena nie droga ; ) teraz na drugim sklepie mają także dużo fajnych rzeczy np. sukienki czy torebki ; )

      Usuń
  12. nice blog, like it! :) I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne trampeczki :)

    zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie takie zwykle biale buciki :)

    http://aneetine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us