Walentynkowy manicure

poniedziałek, 15 lutego 2016 32 komentarze
Wiem jestem w tyle trochę, Walentynki były wczoraj a ja dziś dopiero dodaję post o nowych hybrydach, ale nic nie poradzę, mam tyle zaplanowanych postów, że ledwo tego gdzies wcisnęłam, chyba musze trochę zwolnić z terminami bo niedługo to nie bede miała kiedyś dodawac tych postów ; D 

Dzisiejszym bohaterem są hybrydy, chciałam czerwień ale niezbyt ciemną i krwistą dlatego wybrałam jasny odcień czerwieni.. Tak powstały mojego nowe pazurki, oczywiście przy pomocy mojej niezawodnej Sysi ; *











Zapraszam was na mój profil na snapie, opowiadam, dodaję zdjęcia, pokazuje inną niż tutaj codzienność. Jeśli chcesz mnie zaobserwować nie czekaj - zrób to ! ; ) 
Aneetine22 - moja nazwa :)



Komentarze

  1. Piękne :*ja w środę robię znów nowe :)właśnie szukam inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne paznokcie ♥

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne paznokcie ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedynie to bym chyba zrezygnowała z tego złota ;)
    __________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię takie połączenia ; )

      Usuń
  6. Bardzo ładne :)
    Ślicznie dopasowane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, prześliczne paznokcie! Przydałoby mi się takie ładne mani bo od poniedziałku ruszam do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie! Ciekawe połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki manikiur uwielbiam!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com/2016/02/make-up-akademie-bielenda.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne odcienie, bardzo lubię hybrydkę Gold Disco ;) Tak się składa, że u mnie właśnie rozdanie, gdzie do wygrania 5 lakierów hybrydowych :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojeej jakie cudne <3 Pięknie dobrałaś kolorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ; ) inspiracje zaczerpnęłam z internetu ; )

      Usuń
  12. bardzo ładne kolory :) uwielbiam taki róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a lovely manicure! Love all the colours- they go so well together :D xx Maja

    OdpowiedzUsuń
  14. Paznokcie są śliczne :) a kolory idealnie do siebie pasują :)
    http://clauddfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us