Wishlist - luty

wtorek, 2 lutego 2016 17 komentarzy
Zapraszam na kolejną dawkę co miesięcznej wishlisty, w tym miesiącu jest dużo rzeczy, które bardzo chciałabym mieć, oby chociaż kilka z nich udałoby mi się kupić ; )


1. Kubek z Home&you. 2. Cieplutkie kapcie. 3. Statyw do aparatu. 4. Napis na ścianę. 5. Lampka ledowa na biurko.6. Podstawka.7. Pilot do aparatu.8. Ramka na ścianę.9. Case na telefon.10. Portfel z Mohito.

Może jakaś rzecz przypadła wam też do gustu ? Piszcie w komentarzach ; ) 



Komentarze

  1. Ja kilka rzeczy z wyżej wymienionych sobie zakupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. statyw by się przydał ooo tak :)

    zapraszam do mnie blogbeautymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj zobaczę w jakich są cenach ; )

      Usuń
  3. podobają mi się te napisy na ścianę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy, też mam swoją listę ;)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kubki z przekazem czy z wzorkami na poprawę humoru najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ; )) planuje sobie jeszcze kilka kupic z jakimiś napisami ; )

      Usuń
  6. Great wishlist!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie zmieniłaś wygląd bloga ❤️ Jak tam tłusty czwartek? Ile pączków zjedzonych? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję ; ) miło, że się podoba ;p a wczoraj zjadłam tylko dwa pączki ; )

      Usuń
  8. Ja jedynie obiektyw chce sobie kupić ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie kapcie widziałam w Auchan w Sosnowcu. Są rewelacyjne , ciepłe i wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie kapcie widziałam w Auchan w Sosnowcu. Rewelacyjne: ciepłe, milutkie w dotyku i mega wygodne, a do tego eleganckie i dobrze wykonane. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us