Beauty blender Killys

piątek, 4 marca 2016 13 komentarzy
Beaty blender z firmy Killys nabyłam będąc ostatnio na zakupach w jednym z większych marketów, nie miałam zamiaru kupować kawałka gąbki do twarzy za 70 zł, więc kupiłam zamiennik za jedyne 10.99 zł. 
Czy jestem zadowolona ? Osobiście nie używałam dawno żadnych gąbeczek czy pędzli do nakładania podkładu, ale coraz częściej słyszy się o podróbkach Beauty Blenderów więc fanie byłoby mieć takie cudeńko u siebie.. 




Powiem wam, że podkład nakłada się nią lepiej niż poprzednimi gąbeczkami, które używałam..  Nie jest zbita ani twarda, a podkład rozprowadza się bez problemu na twarzy...





Co pisze producent ?

 Magiczna gąbka do makijażu 3D KillyS dzięki wyjątkowej strukturze, gęstości i obłemu kształtowi, gąbka idealnie rozprowadza podkład na twarzy, sama nadmiernie go nie wchłaniając. Rozprowadzając podkład, nie tworzy zacieków i smug, zmniejsza widoczność porów oraz zmarszczek, a także bardzo dobrze kryje przebarwienia. Gąbka do makijażu 3D jest idealna do każdego typu podkładu - w płynie, w kompakcie, w sprayu czy do pudru mineralnego. 






Używacie Beauty Blendera czy wolicie jakies inne sposoby do nakładania podkładu ? ; )


Komentarze

  1. Mam w planach zakup takiej gąbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup koniecznie ; ) ja jestem bardzo zadowolona ; )

      Usuń
  2. Również chciała bym kupić tańszy zamiennik , teraz jakoś bardziej się zaczęłam zajmować uroda . Mogę wiedzieć w jakim dokładnie markecie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie niezastąpiony jest pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam :) i jestem zadowolona, teraz już czas na nową bo ta już się wykonczyla :)

    OdpowiedzUsuń
  5. planuje zakup takiej gąbeczki ;) obecnie mam na pędzelku taką gąbkę,ale jest nie wygodna dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zamiast gąbeczki używam pędzelka z Hakuro.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tą gąbeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem oddana zdecydowanie pędzlowi, jeśli chodzi o nakładanie podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeśli chodzi o gąbki to pozostaje zwolenniczką BB :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rzeczy , posiadam taką gąbeczke jest super ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam gąbeczki do makijażu <3 Pędzle się do nich nie umywają. Jeśli poszukujesz makijażowe inspiaracje, zapraszam na mojego bloga:
    www.emmazwolakblog.blogspot.com
    Jeśli Ci się podoba i chcesz być na bieżąco, zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us