Jak łatwo pokonać trądzik ?

niedziela, 13 marca 2016 28 komentarzy

Od kilku lat borykam się z trądzikiem na twarzy, jednym plusem jest to, że nie mam go aż tak dużo jak inne dziewczyny.. U mnie zazwyczaj pojawiają się tylko czerwone punkty i to w małych ilościach..

Benzacne to lek na trądzik w postaci żelu punktowego. Są dwa rodzaje tego leku, 50mg/g lub 100mg/g. Z czym to się wiąże ? Żel niebieski jest słabszy natomiast czerwony mocniejszy. Ja kupiłam słabszy bo tak jak wspominałam na początku nie mam aż tak dużego problemu z trądzikiem..




 Stosuję żel tylko na noc bo troche wysusza skórę, ale powiem wam, że jak rano się obudze to krostki są mniejsze niz poprzedniego dnia. Nigdy nie byłam tak zadowolona z żadnego produktu.. Pianka oczyszczająca która uzywałam nie sprawdziła się na dłuższą metę, skóra zaczęła robić się czerwona a efektów nie było widać..




Żel ma barwę białą, lecz gdy nałoży się go na skórę robi się przezroczysty.. Szczerze ? Polecam ten żel, może któraś z was również go używa lub używała ? ; ) Kupicie go w aptece za ok. 13 zł..


Komentarze

  1. Nie używałam :)
    Po twojej recenzji myślę, że przy najbliższej okazji go przetestuję :P

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja testuję już jakiś czas i jestem pod wrażeniem ; ) na prawdę świetny produkt..

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zawsze może leżeć w kosmetyczce może akurat się kiedyś przyda ; )

      Usuń
  3. Przy najbliższej wizycie w aptece o niego zapytam, już któryś raz słyszę pochlebną informację na jego temat :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na całe szczęście nie miałam trądziku.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale słyszałam o nim wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jak dotąd o nim nie słyszałam ale wypróbowałam i jestem zadowolona ; )

      Usuń
  6. O ale tani :) ja na szczęście nie mam problemu z cerą i nigdy nie miałam, mam nadzieję że w przyszłości też nie będę miała :D
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cena nawet przystępna jak na taki żel ; )

      Usuń
  7. Używałam i u mnie się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie nie mogę powiedzieć złego słowa ; )

      Usuń
  8. Ciekawy żel :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam ten żel z czasów młodości wczesnej. Strasznie mi wysuszał skórę, a po odstawieniu go jej stan się poprawił - więc nie wspominam go miło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu na każdego inaczej działa ; )

      Usuń
  10. Ja używałam tego czerwonego, ale po dwóch dniach wyszło mi uczulenie. Skóra zrobiła się bardzo sucha i czerwona. Pomimo, że po każdym użyciu na twarz nakładałam krem nawilżający. Więc jeśli ktoś ma wrażliwą skórę to nie polecam :)

    paulinadubert.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to ten czerwony by był za silny więc kupiłam niebieski ; )

      Usuń
  11. Używałam kiedyś ale ja rzadko miewam takie ropne krostki, raczej podskórne grudki lub bolące gulki i na to niestety mi się nie sprawdziła i strasznie wysusza skórę,więc trzeba uważać. Ale na takie "typowe" ropne wypryski jest super, posmaruje na noc i rano prawie nic nie ma. Jednak u mnie najlepiej się sprawdził Duac żel, niestety na receptę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to jest zaletą, że jak posmaruje na noc to rano krostki są mniejsze ; )

      Usuń
  12. Jest dobry ! :) również polecam Acnefam również preparat do cery trądzikowej, Tez się z tym zmagałam ale zaczęłam patrzeć na to co jem, jak traktuje moja buzie podczas mycia, zmywania makijażu itd i już brak jakich kolwiek problemów o ile czegoś nie zjem takiego albo jeżeli nie jestem przed okresem. Trzeba strasznie patrzeć również na to co się je :) Pozdrawiam !
    http://okiem-canona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zauważyłam, że nieraz mam krostki jak jem ostre rzeczy no a przed miesiączką to już norma że coś wyskoczy ;p

      Usuń
  13. Kiedys mialam , jednak ja potrzebuje silniejszych kosmetyków :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie mogę bo mam wrażliwą skórę ; (

      Usuń
  14. Używałam jeszcze w innej wersji kolorystycznej :) nie dał rady. Widocznie problem tkwił i tkwi w hormonach, bo raz w miesiącu, kiedy skacze progesteron mam wysyp nieprzyjacieli :) Do pielęgnacji polecam linię cetaphil fioletową :) u mnie super się sprawdza.
    Mogę liczyć na klik w linki w nowym poście? Z góry dzięki :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/03/zamowienie-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie się komplenie nie sprawdzała, nie dawała żadnych rezultatów :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Stosowałam, ale nie byłam zadowolona,mimo punktowej aplikacji strasznie popalił mi skóre., trzeba tez uwazac bo bardzo odbarwia tkaniny. Jeśli masz problemy z tradzikiem zapraszam Cie na post o innej i skutecznej metodzie : http://mazgoo.blogspot.com/2015/05/tradzik-nawracajace-wypryski-opryszczka.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us