Lazy day

piątek, 11 marca 2016 37 komentarzy

Lazy day każdy ma prawo do dnia dla siebie, ja postanowiłam wykorzystać dzień wolny w pracy i posiedzieć sobie na laptopie, nadrobić zaległości, napić się ciepłej kawy ( nie w pośpiechu ) zjeść porządne śniadanie, popatrzeć co ciekawego w sklepach internetowych, po prostu się ponudzić. Chyba raz na jakiś czas dobrze zrobić sobie taki dzień ? Prawda ; ) 





 

A wy jak spędzacie wolne dni ? Lubicie wziąć jakąś książkę, ciepły koc i czytać ? Czy wolicie tak jak ja spędzić ten czas na przeglądaniu internetu lub może lubicie iść na spacer ?  Ja czekam na wiosnę i na cieplejsze dni gdzie będe mogła iść do rodziców na ogród i sobie posiedzieć i zrelaksować się ; )





Komentarze

  1. Bardzo ladnie wygladasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki lazy day się przydaje :) U mnie takim dniem była zeszła sobota i mam nadzieję, że jutro też będzie luźniejszy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sobotę zawsze mam pełno pracy więc korzystam z wolnej chwili dzisiaj ; )

      Usuń
  3. U mnie tez dzisiaj taki dzien :D
    spędzam go podobnie do ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też z utęsknieniem czekam na wiosnę,mam dość siedzenia w domu a uwielbiam pić poranną kawkę w ogródku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja patrząc na tą pogodę za oknem to już mam dość ; p

      Usuń
  5. ja lubie lezec pod kocem i przegladac yt i blogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ; ) to mamy podobnie tyle, że ja bez yt ;p

      Usuń
  6. ja lubię takie dni, wtedy zazwyczaj nadrabiam zaległości w serialach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja seriale oglądam na bieżąco, z tym nie mam problemu ; )

      Usuń
  7. Ja ostatnio mam ciagle takie dni - chorobowe... eh, w sumie nie mam mocy na nic ... Ale co prawda to prawda, kazdemu sie przyda taki wolny dzien TYLKO DLA SIEBIE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam humoru coś ostatnio przez tą pogodę na oknem ; ((

      Usuń
  8. Ja aby czekam na ladna pogode aby móc spacerować ! :)
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja spędzam wolne dni podobnie jak Ty, co jest dla mnie trochę przykre bo zwykle planuję porobić coś innego, ale jak już siądę do komputera... Również z niecierpliwością czekam na ciepłe dni bo normalnie depresji dostaję od tej wiecznej zimy. Świetne zdjęcia :)
    http://myenchantix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam kiedyś, że jak usiadłam rano to zeszłam dopiero wieczorem ale teraz sprzątanie i to co musze zrobić a dopiero potem laptop ; p

      Usuń
  10. Zgadzam się, że bardzo ładnie wyglądasz. A co do wolnego dnia, to uwielbiam czasem taki mieć. Zazwyczaj nadrabiam zaległości serialowe, spędzając czas przed laptopem.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wygladasz;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na razie mam wolne i już mi brakuje pracy. Nie ukrywam że mam pełno spraw do załatwienia jak i książki czekają do przeczytania ale jak tylko włączę laptopa to pochłania wciąga mnie na cały dzień i pochłania większość mojego czasu:/
    Również czekam na wiosnę i marzy mi sie wyjść na spacer w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię czytać książek ale ostatnio jest kilka które bym z chęcią przeczytała.. ; )

      Usuń
  13. Pewnie, że tak! Nawet trzeba :) Ale tu u Ciebie ładnie i estetycznie, jeszcze tutaj wrócę! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;) zapraszam częściej !

      Usuń
  14. Zdecydowanie spacer :). Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią bym poszła na spacerek ale pogoda nie dopisuje ; (

      Usuń
  15. Jak Ty ślicznie wyglądasz <3 Fajnie, że zaczęłaś podkreślać brwi, teraz nadają większego charakteru i wyrazu buzi ;) A co do spędzania wolnego czasu, to u mnie są blogi/yt, książki/gazety, sesje na bloga/pisanie postów, robienie zdjęć, czytanie książek albo zabawa z psem :D
    Też czekam z utęsknieniem na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję bardzo ; * chyba już każda z nas czeka niecierpliwie na wiosnę ; ))

      Usuń
  16. Bardzo lubie takie dni, ale jednak niewiele, bo się strasznie rozleniwiam. Zwykle spędzam je leniuchując przed tv i laptopem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja głównie przed laptopem ; p chociaż telewizor mam włączony i zawsze leci muzyczka ; )

      Usuń
  17. Ja najbardziej lubię wiosenne spacery. Długie, takie, po których nogi odmawiają posłuszeństwa i śpi się mocnym snem ;)
    Wyglądasz promiennie ;))
    mherdzik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez uwielbiam takie spacerki, jeszcze trochę i się doczekamy ; )

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !