Manicure - marzec

piątek, 18 marca 2016 26 komentarzy

Miał być ciemny kolor, stanęło na fuksji i jasnym różu ; ) Zawsze jest tak, że jak sobie zaplanuję kolory to w ostatniej chwili zmieniam i nie wiem na jakie się zdecydować, jednak wtedy głos zabiera moja Sylwia i to ona stwarza mi cuda kolorystyczne na paznokciach ; ) Jak wam się podoba mój nowy manicure ?







Zaczęłam trochę testować statyw bo teraz mam więcej czasu na to ;p robienie zdjęć samej sobie wychodzi mi coraz lepiej, dojdę do perfekcji już niedługo hihi..




Masz chwilkę ? Zajrzyj na mojego instagrama czeka na Ciebie dużo zdjęć, których może jeszcze nie widziałeś ? ; ) Pozdrawiam




Komentarze

  1. Piękne! Lubię wszystkie odcienie różu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolorki, twój manicure bardzo mi się podoba ;*
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice post, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez musze sobie zrobić pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pazurki :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne paznokcie - idealny kształt, długość i odcień lakieru ;) Wiele bym dała, żeby takie mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie chciałabyś widzieć moich paznokci zanim zaczęłam robić hybrydy ;p

      Usuń
  7. super pasują do siebie te kolory :)) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wykonane paznokcie
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny płaszczyk <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobam mi się ;-) Kolorki świetnie dobrane, delikatne i praktyczne ;*

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us