Mix zdjęć - luty

wtorek, 15 marca 2016 26 komentarzy
 Dawno myślałam nad tym, żeby robić co miesięczne mixy zdjęć, czas było w końcu zrealizować
 ten plan ! ; )W telefonie utworzyłam folder MIX w którym będę miała zdjęcia robione w 
danym miesiącu i pod koniec będę dodawać post na blogu żebyście mogły zobaczyć jak
 minął mi miesiąc ; ) 



 tusz do rzęs / selfie / post na blogu o kremie na noc / kapciuszki / 


wypad z narzeczonym nad jezioro / pomadka Astor / słodkości  / odświeżacz /


buty ze współpracy / statyw i pilot / relax / buty ze współpracy / 


zakupy w galerii / prezenty na walentynki  / nowe pazurki / selfie / 


I jak podoba się wam taki mix ? Może będziecie z chęcią czytały takie posty i oglądały jak minął mi miesiąc 
jesli wam się spodobał post to napiszcie w komentarzu ; ) Pozdrawiam !



Komentarze

  1. Lubię takie mixy zdjęć :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba post ; )

      Usuń
  2. Bardzo fajny post ;) u mnie niestety nie sprawdzi sie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się postarać a na pewno wyjdzie ; *

      Usuń
  3. This is such a nice post!
    I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Miło, teraz wiem że będę mogła robić takie częsciej ; )

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, takie posty będą się pojawiać co miesiąc ; )

      Usuń
  6. ach Raffaello:D mniam mniam xd Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie posty, są bardzo ciekawe :) podoba mi się pomadka z astora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wiem, że wam się takie posty podobają i będą się pojawiać częściej ; *

      Usuń
  8. Jak dla mnie takie posty są ciekawe!
    Niektóre to mają szczęście z tymi rzeczami ze współpracy ;) Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozesz też napisac maile do różnych firm może akurat któraś będzie chciała podjąć współprace ; )

      Usuń
  9. Bardzo lubię oglądać takie mixy, spoko zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tego typu posty oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę w takim razie takie posty będą co miesiąc ; )

      Usuń
  11. bardzo fajny post ;) lubię takie podsumowanie miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem zapraszam częsciej do mnie na takie właśnie podsumowanie ; )

      Usuń
  12. Bardzo fajne wydanie :) Lubie jak dziewczyny robią podsumowanie miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam czesciej do mnie ; )

      Usuń
  13. Fajnie to wyszło, cały miesiąc można zobaczyć w jednym poście. Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba ; )

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !