Nasza ściana wspomnień

czwartek, 24 marca 2016 29 komentarzy

Zawsze marzyłam o kąciku w którym będą znajdować się zdjęcia z naszych wspólnych wycieczek z narzeczonym no i proszę nadszedł czas ( choć trochę długo nam to zajęło ) w którym zdjęcia odnalazły swoje miejsce i wiszą sobie obok lustra ; )


Ściana przed powieszeniem zdjęć była jakaś taka pusta, jeszcze jakiś czas temu nie było na niej nawet lustra więc długo nie zwlekałam i kupiłam je.. no a teraz brakowało mi jakiegoś  "naszego" akcentu. Teraz jest o wiele lepiej, zobaczcie sami. Napiszcie w komentarzu co myślicie o takiej małej ścianie wspomnień ; )



Co do ramek ? Postanowiłam kupić zwykłe antyramy, nie lubię jakiś ozdobnych ramek na ścianie wolę takie minimalistyczne..







Komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł:) Ściana wspomnień prezentuje się fantastycznie:) Piękne zdjęcia:)
    Dziękuję za odwiedziny:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miło, że się podoba ; )

      Usuń
  2. Świetny pomysł, zdjęcia nadają wnętrzu duszę !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to ; ) bez nich było pusto

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia, super pomysł!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, bardzo dobrze, że wybrałaś antyramy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mi się podobały zdjęcia w antyramach nie lubię żadnych zdobionych ramek ; )

      Usuń
  5. Ja także muszę zrobić sobie taką ścianę.
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również mam mnóstwo ramek ze zdjęciami, w których mam najlepsze wspomnienia :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałam coś takiego robić, ale chyba nie mogłabym na siebie patrzeć co chwile :D
    Fajnie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak przechodzę koło tej ściany to muszę stanąć i po patrzec ; )

      Usuń
  8. Ale to ładne :)
    http://labeauteofblondes.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł wyszedł Ci z tą ścianką- podoba mi się :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, http://liikeeme.blogspot.com/
    A jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać.
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze coś innego i lepszego niż pusta ściana ; ) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Warto mieć taką ściankę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojoj ale to ładnie wygląda z tymi fotkami na ścianie:) Obs? ja już:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam taką ścianę ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze fajnie jest powspominać ; )

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba ; )

      Usuń
  14. Świetnie to wygląda!

    U nas taką rolę pełni lodówka i zdjęcia, obrazki, itp. przypinane do niej magnesikami. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam lodówkę schowaną za drzwiami, więc nie było by widać zdjęć na niej ; p

      Usuń
  15. To super pomysł, a efekt jest bardzo fajny.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.
    Wesołych Świąt! :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !