Nowe dodatki do aparatu !

wtorek, 1 marca 2016 12 komentarzy
Dzisiaj chce się z wami podzielić moimi nowymi dodatkami do aparatu. Od dawna chciałam mieć statyw i pilot ale jakoś zawsze odkładałam ich kupno, ale teraz mówię NIE ! nie będę się już prosić żeby ktoś zrobił mi zdjęcia od teraz mogę robić to sama ; p 





Statyw jest z firmy RaCam, zamówiłam go przez allegro, ponieważ jego cena była bardzo przystępna. 
Za cały zestaw dałam ok. 70 zł, więc chyba dobrze na tym wyszłam ; ) a to bardzo przydatny zakup. 




 



Dodatkowo dostałam torebę na sprzęt dzięki której będe mogła go zabierać ze sobą ; p  





Pilot na podczerwień w komplecie była bateria, pilot ma zasięg do 10 metrów i niewielkie wymiary z łatwością mieści się w dłoni. 




Jeśli któraś z was byłaby zainteresowana to zapraszam na stronę sklepu z którego ja zamawiałam swoje sprzęty. 





Komentarze

  1. Ooooo, tez jestem zainteresowana takim zakupem :)

    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie polecam zamówić z tego sklepu co ja ; )

      Usuń
  2. super gadżety,też by mi się przydał statyw i pilocik,ale póki co muszę poczekać na nowy aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aparat mam dobry bo mam lustrzankę Nikona ; ) moje marzenie się spełniło rok temu co do aparatu

      Usuń
  3. Bez pilota i statywu ani rusz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde szkoda że ja nie mogę do swojego aparatu kupić sobie pilota, jestem bezradna :(
    Super nowości , bardzo fajne zdjęcia ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację, zacznij jeśli jestes na tak :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ja zbieram się do zakupu statywu ale jakoś ciężko mi to idzie hehe. buźka

    http://dagiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !