Podsumowanie miesiąca

czwartek, 31 marca 2016 16 komentarzy
Ostatni post podsumowujący luty na zdjęciach cieszył się ogromnym odczytem, dostałam dużo komentarzy, żebym częściej robiła takie posty no więc doczekaliście się drugiego ;p podsumowanie marca - zapraszam..

selfie / zajączek wielkanocny / selfie przed spacerkiem / wielkanocne pisanki 
     

 manicure nowiutki / płaszczyk / koszyczek wielkanocny / spacerek wiosenny 


 ściana ze zdjęciami / chwila relaxu / botki na obcasie / przegląd pomadek 


planowanie tygodnia / nuda / instagram / powerbank 

Zapraszam was na mój profil na Instagramie, zajrzycie w wolnej chwili ; )




Komentarze

  1. Super mix zdjeć ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne podsumowanie ;)
    dodaje na insta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjecia! :)

    Pozdrawiam,
    maaalox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie cykam tylu fotek, więc u mnie taki post nie miałby prawa istnienia :D
    Bardzo miło się go oglądało :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie mogłam się przekonac do takich postów ale postanowiłam, że w końcu zaczne je robić i tak sie tworzą ; )

      Usuń
  5. Świetne podsumowanie miesiąca:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne pazurki, uwielbiam takie mixy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !