Ulubieńcy miesiąca - marzec

niedziela, 20 marca 2016 31 komentarzy

Tak, mogę to stwierdzić jestem zakupoholiczką nie nie przecież jestem po prostu kobietą !
Każda z nas ma jakiś kryzys i mówi sobie " O nie w tym miesiącu nic nie kupuję " ale jak można przejść obojętnie gdy w sklepach jest tyle pięknych perełek na wiosnę ? Ja niestety uległam i kupiłam... a zresztą zobaczcie sami ; *



Przepiękny płaszczyk, must have tej wiosny, widziałam u kilku blogerek i bardzo mi się spodobał, ale jakoś nie przyszło mi na myśl, żeby go kupić ( tak wiem dziwne ; D ). Ale, ale będac na zakupach trafiłam na niego w jednym z sklepów w moim miasteczku i za całkiem fajną ceną, więc po co miał wisieć samotnie na wieszaku skoro ja mogę się nim zaopiekować ; ) hi hi




Drugą perełką jest kurtka wiosenna " skajówka " szukałam czegoś wygodnego i z zamkiem na środku bo nie leżą jakoś na mnie te kurtki z zamkami na boku typ ramoneski.. a ta jest taka jaką chciałam..
Ma dodatkowo wstawki falowanej skórki po bokach  i srebrne zipy..






Portfel obowiązkowo musiał być bo mój poprzedni wyglądał już okropnie ale może
 jeszcze kiedyś do niego wrócę ;p







Kubek z kawą obowiązkowo musi być a przez przypadek udało mi się zrobić
 piękne zdjęcie obicia firanek w kawie ; )

Co myślicie o moich ulubieńcach miesiąca ? Ja jestem bardzo zadowolona z moich zakupów..
 Pochwalcie się co wy zdążyłyście kupić w marcu ; ) Buziaki ; ***


Komentarze

  1. Zastanawiam się czy ten płaszczyk nie "obłazi" przypadkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jeszcze go nie miałam na wyjście założonego ale myslę, że nie powinien ...

      Usuń
    2. Tak pytam bo widziałam podobny i niestety ten problem go dotyczył. Miłego noszenia wobec tego :) Niech Ci służy :)

      Usuń
  2. Płaszczyk cudny! Skóra nie do końca w moim stylu, ale wygląda na dobrze wykonaną.
    Zakupoholiczki, łączmy sie! :D
    http://would-be-vikings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna ta narzutka! I kolor i fason :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajni Ci ulubieńcy ;) Płaszczyk jest na prawdę bardzo fajny, no i kurtka też :D I tak czuję, że fantastycznie będziesz w nich wyglądać :*
    Nie mam pojęcia czemu twoje posty nie wyświetlają mi się w obserwowanych, tylko muszę wchodzić na bloga i czasami jestem do tyłu z postami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak wygląda pięknie ; ) niedługo będzie post z nim w roli głównej ; )

      Usuń
  5. portfel jest świetny, bardzo mi się podoba !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten płaszczyk jest świetny, na pewno też będziesz z niego tak zadowolona jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wydałam 350zł przez dwa dni w sklepach. Z jednej strony płacz, bo portfel ucierpiał, ale z drugiej jaka radocha :D

    Płaszczyk cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ja tez tak mam czasem ; )

      Usuń
    2. Ps. Pięknie wygląda teraz Twój blog, bardzo klasycznie, lubię :-)

      Usuń
    3. Cieszę się, ja muszę się do niego przyzwyczaić bo tak inaczej jest ; )

      Usuń
  8. Cześć. Rewelacyjny blog, trafiłam przypadkiem - postanowiłam zostać :)
    Co do kurtki - jest rewelacyjna mam prawie identyczną już 2 rok i jestem naprawdę zadowolona.


    No to mamy takie same portfele. Uwielbiam w nim tą dużą ilość zakamarków. :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy :) Właśnie mi przypomniałaś, że ja też potrzebuję nowego portfela :D

    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. ten jasny płaszczyk uroczy! :) za portfelem też się rozglądam nawet mam jeden upatrzony:) czyżby kubeczek z biedronki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny masz ten płaszczyk, świetny zakup !

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszczyk jest piękny i portfel mi się spodobał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk jest rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us