Bielenda, mgiełka do utrwalania makijażu 'Fikser Mist'

czwartek, 14 kwietnia 2016 20 komentarzy
Chcesz aby Twój makijaż utrzymał się na twarzy do kilkunastu godzin dziennie ? Na co czekać ? Ja wybrałam Fikser Mist z firmy Bielenda. Mgiełkę do utrwalania makijażu można kupić w Rossmannie za jedyne 11.99 zł. 



Co pisze producent : Mgiełka do utrwalania makijażu `Fixer Mist` marki Bielenda na wiele godzin utrzymuje make-up w nienagannym stanie, zachowuje właściwe kolory i długotrwały mat. Mgiełka błyskawicznie wysycha, nie zostawia na skórze tłustej warstwy, a jedynie transparentny ochronny filtr. Bardzo dobrze zmywa się klasycznymi środkami do demakijażu. Cera pokryta delikatną transparentną powłoką zabezpieczona jest przed niekorzystnymi warunkami zewnętrznymi (np. pot, upał, deszcz) rozmazywaniem i ścieraniem – sprawdza się w sytuacjach, w których makijaż musi pozostać nienaruszony na długi czas.
 
Stosowanie: Dwoma lub trzema krótkimi pryśnięciami mgiełkę nanieść równomiernie na twarz pokrytą finalnym makijażem z odległości ok. 30 cm, przy zamkniętych oczach, ustach i wstrzymanym na chwilę oddechu.



Moje zdanie na temat ten mgiełki jest bardzo dobre.. Od godziny 11.00 do 18.00 to aż 8 godzin, tyle wytrzymał mój makijaż bez poprawiania go.. Jestem z tego produktu bardzo zadowolona z racji tego, że szukałam długo odpowiednich kosmetyków co utrzymają długi makijaż, a tu proszę taka mała buteleczka a jak dużo potrafi ; ) Zdecydowanie polecam Wam ją gdy idziecie na jakąś imprezę, spotkanie ze znajomymi lub po prostu do pracy. Spisuje się rewelacyjnie ! 


 

Komentarze

  1. Nie spodziewałam się, że może okazać się tak dobra. jestem w pozytywnym szoku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez na początku specjalnie się nią nie zainteresowałam, ale zaryzykowałam i nie żałuję zakupu ; ) pozdrawiam !

      Usuń
  2. Strasznie mnie ten produkt zaciekawił, a powiem szczerze, że jakoś nigdy nie zastanawiałam się nad istnieniem czegoś w podobie, muszę go wypróbować! :) robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa, słyszałam o takich kosmetykach ale zazwyczaj były o wiele droższe.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet o tym nie słyszałam, a cena fakt bardzo przystępna jak na taki produkt ; )

      Usuń
  4. Miałam zakupić go, ale coś mnie powstrzymało :D daj znać za jakiś czas czy nie szkodzi jakoś mocno skórze ;) Czy jej nie zapycha i podrażnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest bardzo przyjemny, szybko aplikuje się na twarzy, na razie nie mam żadnych podrażnień po niej ; ) Ale zrobię recenzję i wtedy opiszę wszystko szczegółowo ; ) Pozdrawiam !

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. ; ) jestem zadowolona a to najważniejsze, bo pieniądze nie poszły w błoto ; )

      Usuń
  6. Ciekawy produkt w bardzo przystępnej cenie. Muszę zwrócić na niego uwagę,gdy będę w Rossmannie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nie mam przekonania do takich rzeczy, ale jeśli dorwę takową na jakiejś promocji - chętnie przetestuję ;)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bez ceny promocyjnej jest tania ; )

      Usuń
  8. Mnie niestety nie przypadł do gustu. Zwłaszcza,że nie aplikuje się jako mgiełka tylko robi spore krople. No chyba,że ja trafiłam na takie opakowanie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nie zauwazyłam żadnych kropli, szybko się wchłania i ma bardzo przyejmny zapach ; )

      Usuń
  9. Pierwszy raz słyszę o niej, muszę ją przetestować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us