Kwietniowy magazyn Joy

sobota, 16 kwietnia 2016 17 komentarzy
Jakiś czas temu bardzo polubiłam czytanie gazet zwłaszcza Joy. Mają świetne artykuły, dużo stylizacji, z czego czerpię inspirację do ubioru, tematy które dają dużo do myślenia i wiele ciekawych porad. Jakie tematy mnie zaciekawiły w tym wydaniu ? 


1. Joy TRENDY moda - eleganckie luzy bądź sportowe stylizacje. Ostatnio wolę chodzić na luzie ubieram się bardziej sportowo niż elegancko. Szpilki zakładam jedynie gdy mam w planach zrobienie sesji lub idziemy na jakaś uroczystość. Na co dzień królują u mnie płaskie buty !

2. 22 zachowania za które oni nas kochają - ten temat bardzo mnie zaciekawił, co o nas myślą faceci i za co nas uwielbiają. Powiem wam, że kilka punktów bardzo opisywały sytuacje z życia wzięte ; ) 




3. Za minutę lato - stylizacje letnie, suknie, sukienki, szorty to najlepsze rzeczy na które tak długo czekamy aby je założyć. Zauważyłam, że w modzie letniej bardzo dużo pojawia się akcentów indiańskich, frędzle, kowbojki itd. 

4. Błysk pożądany - perły, cyrkonie, kolczyki, zegarki wszystko co się świeci to lubię najbardziej.. Kobiece dodatki nadają stylizacji większego blasku i wyrazistości, są nieodłącznym elementem naszej garderoby. 



Macie swoje ulubione gazety ?Jeśli tak to jakie to są magazyny ? ; ) Piszcie w komentarzach, pozdrawiam !

Komentarze

  1. Ja kiedyś kupowałam baaardzo dużo gazet, teraz kupuję jeśli mnie coś w niej zainteresuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny magazyn :) Zapraszamy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie najbardziej przemawia Elle :) zawsze znajduje tam multum inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właściwie już nie czytam gazet, a kiedyś co miesiac musiałam mieć nowe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie lubiłam ale teraz bardzo polubiłam ; ) zwłaszcza czytam przed snem ; )

      Usuń
  5. twój blog jest teraz o wiele ciekawszy ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wrócę do czytania gazet;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę fajne tematy zostały poruszone :)
    Ja rzadko kupuję magazyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio regularnie co miesiąc ; ) może uda mi sie uzbierać swoją " małą " kolekcję

      Usuń
  8. Ja jakoś za Joy nie przepadam, zdecydowanie wolę Glamour, czy Women's Health :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam tych gazet ; ) każdy ma swoje ulubione, pozdrawiam ; )

      Usuń
  9. ja coś ostatnio rzadko czytam gazety, nie mam ulubionej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musze jeszcze kilka przeczytać ; ) może przez czytanie gazet polubie czytanie książek ; )

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us