Maybelline SuperStay 24h

poniedziałek, 11 kwietnia 2016 22 komentarze
Do wielkiej promocji w Rossmannie co prawda jeszcze kilka dni ale ja będąc ostatnio kupiłam sobie podkład, który był też w promocji z 41.99 zł na 25.99 zł, chciałam go wypróbować bo ostatnio poleciła mi go siostra więc skorzystałam i kupiłam. 



Co o nim pisze producent :  SuperStay 24h daje wygodę,a cera wygląda naturalnie przez cały dzień, bez skazy. Formuła Micro-Flex zapewnia 24 godzinną trwałość, wytrzymuje ciepło, pot i wilgoć, nie brudzi ubrań, beztłuszczowy, testowany dermatologicznie, bezzapachowy. Nadaje się do każdego rodzaju skóry.

Chciałam podkład, który długo utrzyma się na twarzy, ponieważ ostatnimi czasy coś ciężko u mnie z długotrwałym makijażem. Zaczynam testowanie, oby podkład spisał się na medal. Co o nim sądzicie ? Posiadacie ten produkt w swoich kosmetyczkach ? 






Kusi mnie też żeby zrobić jakieś małe rozdanie dla Was, co o tym myślicie? Byłybyście chętne ? ; ) 

Komentarze

  1. miałam go dawno temu, nie narzekałam ale jeśli chodzi o trwałość podkładu to u mnie sprawdzają się musy niedawno pojawiła się u mnie na blogu recenzja :) piękny kolor pomadki! pozdrawiam i zapraszam,obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie utrzymuję się dość długo ; )

      Usuń
  2. Podkładu nie znam, ale pomadka mi się podoba, co to ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam tego podkładu ale ostatnio wróciłam do marki Revlon i też polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy Revlona ; ) więc nie wiem jaki jest..

      Usuń
  4. Jak sprawdza się korektor z Lovely? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że szału nie robi, lepszy jest o wiele kamuflaż z Catrice ; )

      Usuń
  5. Niestety nie lubię podkładów tej marki, bo nawet najjaśniejsze odcienie bywają za ciemne lub posiadają zbyt różowe tony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten akurat jest ciemny jak go naniosę na twarz , ale potem dopasowuje się pod kolor skóry ; )

      Usuń
  6. Nigdy nie miałam tego podkładu choć dużo eksperymentowałam. Jednak wracam za każdym razem do Maxfactora- najlepszy!

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja nie miałam nigdy z Maxfactora ; ) Mam już tyle podkładów, że sama cały czas poszukuje tego idealnego ; ) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Nie używałam żadnego z tych produktów, co są na zdjęciach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kończy mi się podkład, ale raczej znalazłam mojego faworyta i dłuuugo nie zmienię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki podkład jest twoim faworytem ? ; )

      Usuń
  9. Nie miałam tego podkładu ale kupiłaś go w fajnej promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda ciekawie, ale nigdy nie miałam podkładu z tej firmy :) Od siebie mogę polecić Rimmel Lasting Finish 25HR :D Mój ulubiony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad tym Rimmelem czy go kupić na promocji ; )

      Usuń
  11. Ja mam Super Stay 24 i bardzo sobie chwalę :) Utrzymuje się długo i formuła jest lekka - Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam SuperStay24. Podkład jest bardzo trwały i fajnie kryje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us