Moja propozycja wiosennej stylizacji

niedziela, 3 kwietnia 2016 21 komentarzy
Korzystając z pięknej pogody postanowiłam wybrać się na zdjęcia wiosennej stylizacji. Na reszcie możemy pożegnać się z grubymi kurtkami, kozakami i szalikami - teraz królują letnie ubranka i buty z czego się bardzo cieszę i Wy na pewno też ; ) 

Na moją stylizację wybrałam koszulę w wiosennym odcieniu - różu, jasne jeansy, które w moim przypadku są oznaką ciepłych dni, całą zimę nosiłam ciemne rzeczy bo nie lubię gdy jest chlapa i samochody jeżdżą jak szalone i nie patrzą na przechodni.. Oczywiście nie mogło się obyć bez trampek i kurtki ramoneski ; ) 
Jak wam się podoba moja stylizacja ? ; ) 















Komentarze

  1. zdecydowanie marzę już o wyciągnięciu z szafy skórzanej kurtki :) uwielbiam takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już nie mogłam się doczekać i wyciągnęłam ; )

      Usuń
  2. Super wyglądasz ;) świetna torba i okularki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ja również zaczełam chodzić w ramonesce, w tenisówkach jeszcze nie ale juz pewnie za kilka dni napewno :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://okiem-canona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie masz ładne paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne paznokcie! i fajny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygladasz , bardzo ładne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie stylizacje :) Bardzo przypominasz mi znajomą :) Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemna stylizacja :) Już się zaczęło noszenie ramonesek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo tak ; ) lżejsze ubrania są o niebo lepsze od zimowych ; )

      Usuń
  9. Super stylizacja ! świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !