Moje narzędzia do serfowania po internecie

sobota, 9 kwietnia 2016 16 komentarzy
Dzisiejszy post jest nieco inny od wszystkich, chciałabym Wam pokazać czego używam do serfowania po internecie i do kontaktu z Wami ; ) Mam nadzieję, że post wam się spodoba i będzie go chętnie czytać. 



1. Telefon - jest nie zbędny elementem mojego istnienia, bez niego to jak bez ręki ale na pewno sami doskonale to wiecie.. Co robię na nim ? Zazwyczaj pisze dużo smsów i dzwonię. Jeszcze kilka miesięcy temu używałam telefonu 24h ponieważ byłam w stałym kontakcie z moim narzeczonym, jednak od kiedy mieszkamy razem smsy maleją, ale wzrasta ilość wykonywanych połączeń. Oprócz pisania smsów i dzwonienia mam jeszcze zainstalowane kilka aplikacji ale niestety nie mogę z nich korzystać tak jakbym chciała ponieważ telefon strasznie mi się zacina.. ale jeszcze kilka miesięcy i będzie nowa zabawka ; )



2. Tablet - to zdecydowanie lepsze urządzenia ( jak dla mnie ) do aplikacji. Mam na nim między innymi Instagram, Snapchat, Vinted, Blix, OpenFm. Jest bardzo przydatny w podróży, ponieważ ma wbudowaną nawigację.. A co zadziwiło mnie w nim ostatnio ? Robienie zdjęć na powietrzu ! Jest rewelacyjny..
Wyostrzenie, powiększenie i dokładność mnie zdziwiła, nie wiedziałam, że robi aż tak dobre zdjęcia ; )


3. Laptop - bez niego nie mogłabym dodawać dla was postów, prowadzić bloga i wiele różnych innych rzeczy. Pamiętam jak miałam go w naprawie jejku jak mi się strasznie nudziło, nie miałam gdzie pisać, nie miałam dostępu do waszych blogów, do stron internetowych wtedy był mega wielki ból. Ale udało mi się go naprawić i mogę się cieszyć z tego, że jestem z Wami ; * 



Wy też na pewno macie swoje sprzęty do szperania w internecie, piszcie co to ciekawego ; )



Komentarze

  1. Ja mam laptopa Toshiba(biały mój ulubiony kolor) Telefon Iphon 4 ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swoetna jest ta podstawka pod tablet. Takie dwie łapki :) gdzie można ja dostać? Super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoja kupiłam kilka miesięcy temu w Biedronce ; )

      Usuń
  3. głównie jest to telefon i laptop ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kto robił ci wygląd bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Post się bardzo przyjemnie czyta :) Ja nie obejde sie bez telefonu i laptopa równiez zdecydowanie :) i taka moja mała uwaga to nic złosliwego :) jak juz robisz zdjecia telefonu czy tableta to fajnie jest przed je wyczyscic (ekran) bo sa na nim odciski palców i to widać a tak to zdjecia bedzie sie duzo przyjemniej ogladac :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok zapamiętam ; ) dzięki za radę.

      Usuń
  6. ja głównie laptop i telefon :) ale tablet też dobra rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fajne trzymadełko do tabletu! A telefon to Samsung Galaxy S2? czy jakiś inny? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przydałby mi się tablet i w sumie nowy laptop ;) Ale to wsyztsko niedługo po studiach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy post :)
    mój samsung też się zacina,również planuję jego wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niedługo zmienię ale sama nie wiem na jakiego ;p

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us